مائورو‌ بروتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ایتالیا همیشه طی سال‌های اخیر در مقابل تیم ملی والیبال ایران دچار ضعف و مشکل بوده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، مائورو‌ بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در آستانه برگزاری مسابقه تیمش باتیم ملی والیبال ایران در چهارچوب رقابت‌های  لیگ جهانی گفت: درست چهار ساعت بعد از کسب پیروزی مقابل برزیل همه ما در سالن مسابقه حاضر شده و تمرینات خود را از سر  گرفتیم تا بتوانیم برای بازی بعدی از رقابت های لیگ  جهانی شروع خوبی داشته باشیم همانطور که قبلا هم پیش بینی شده و می‌دانستیم سفری طولانی در راه بازگشت به ایتالیا داشتیم و تلاش کردیم تا برای بازی مقابل ایران به شرایط لازم و کافی برسیم.
 


وی افزود: ایتالیا در مقابل تیم قدرتمند برزیل نمایش خوبی داشت و نتیجه خارق العاده‌ای کسب کرد  ولی این به معنای توقف ایتالیا در این مرحله نیست ما تلاش خواهیم کرد تا خود را به بالاترین سطح ممکن برسانیم و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
 
خیلی خوب می دانم که ایتالیا در این مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی شانس بسیار بالایی برای قرار گرفتن در صدر گروه خود را دارد زیرا انگیزه ایتالیا  در این دوره از رقابت های لیگ جهانی بسیار بالاست و دلیل اصلی این انگیزه به ارزش بسیار زیاد حریفان این تیم در لیگ جهانی مربوط می شود ما در برزیل همه قدرت خود را بکار گرفتیم برای همین برزیلی‌ها حرفی برای گفتن مقابل ما نتوانستند داشته باشند در مورد لهستان هم با توجه به اینکه این تیم میزبان رقابت های جام جهانی است از انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت برخوردار است و کار ما را برای کسب امتیاز کامل سخت تر خواهد کرد در مورد ایران هم باید بگویم که از یک طرف ایتالیا طی سالهای اخیر مقابل این تیم همیشه دچار ضعف و مشکل بوده است و از طرف دیگر این تیمی است که در رقابت های جام جهانی مقابل آن قرار می گیریم بنابر این ایتالیا با دو انگیزه به مصاف تیم ملی والیبال ایران برای رسیدن به امتیاز کامل و موفقیت خواهد رفت.



سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: سه هفته نخست از رقابت‌های لیگ جهانی برای ما تعیین کننده است. بعد از برزیل و ایران مسابقه با لهستان را در پیش رو داریم و ما تا آنجاییکه امکان داشته باشد برای کسب امتیاز کامل بازی‌های باقیمانده در این مرحله تلاش خواهیم کرد. بعد از این مرحله باید وارد فاز بعدی از رقابت‌ها شویم. ما دوست داریم در رنکینگ جهانی موقعیت خود را بهبود بخشیده و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.
 
برای رسیدن به این هدف در شرایط فعلی برزیل برای ما حریفی خاص محسوب شده و ایتالیا برای اینکه به جایگاه برزیل در رنکینگ جهانی دست یابد در سطحی خاص و متفاوت در برابر این تیم ظاهر خواهد شد. ما بازیکنان بزرگی در مقایسه با قبل در اختیار داریم و فکر می‌کنم ایتالیا برای کسب پیروزی و بهبود موقعیتش در رنکینگ هیچ بهانه‌ای نداشته باشد. تیم ملی والیبال با حضور بازیکنان تاثیرگذاری چون وتوری-لانتزا- پیانو- بوتی که در سطح بسیار بالایی فعالیت می‌کنند موفق به تشکیل یک تیم بسیار قوی و قدرتمند شده است و همین شانس ما را برای رسیدن به اهدافمان بیشتر می‌کند.



در پایان باید تاکید کنم که ما از شرایط فعلی خود احساس خوشحالی و رضایت نمی‌کنیم زیرا هنوز معتقد هستیم که می‌توانیم رشد و پیشرفت زیادی داشته باشیم و نشانه‌های این رشد و پیشرفت را در تیم خود به وضوح دیده‌ایم.

این تیم اهدافش با حضور در جام جهانی به پایان نخواهد رسید. ما چشم‌انداز دوری در تعیین اهدافمان داشته‌ایم و مسابقات ریو 2016 برایمان از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید برای رسیدن به این اهداف با دقت و تمرکز مسابقات در پیش روی را پشت سر بگذاریم. 

گفتنی است بازیکنان مورد نظر بروتو برای مسابقه با ایران به شرح زیر هستند.

تراویکا-سائیتا-بیرارلی-بوتی-پیانو- کوار لانتزا- ماروئوتی- پارودی-سابی- وتوری زایتسف- روسینی

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ملی ، والیبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار