سرمربي تيم ملي واليبال ایتالیا گفت: حضور در رقابت‌هاي جام قهرمانان قاره‌ها فرصت خارق العاده‌اي براي بازيکنانم است تا بتوانند خود را براي بازي‌هاي آينده لهستان آماده کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مائورو بروتو، سرمربي تيم ملي واليبال ايتاليا در آستانه شروع رقابت‌هاي جام قهرمانان قاره‌ها گفت: حقيقتاً از اينکه فرصت حضور در اين رقابت‌ها برايم فراهم شده است بسيار خوشحالم و به دلايل متعددي از اينکه مي توانيم در اين بازيها حضور يافته احساس نشاط زيادي کرده و فکر مي کنم فرصت خارق العاده اي براي بازيکنانم فراهم شده تا آنها بتوانند کسب تجربه کنند. 

در بازيها ژاپن بازيکنان تيم ملي واليبال ايتاليا اين فرصت را مي يابند تا با بهترين حريفان حاضر در دنياي واليبال روبرو شده و کسب تجربه کنند. 

اين کسب تجربه براي ما بسيار مهم و با اهميت است زيرا آنها مي توانند بار ديگر تواناييهاي خود را در عرصه بين المللي بسنجند و خود را براي رقابتهاي بين المللي لهستان که سال آينده برگزار خواهد شد آماده کنند. 

وي در ادامه تأکيد کرد: بعد از اينکه در تيم ملي واليبال فنلاند پايان دادم راهي ايتاليا شدم تا در واليبال ايتاليا بتوانم قدرتم را بکار گيرم. 

بعد از حضورم در اين کشور تمام توان و قدرت خود را بکار گرفتم تا بتوانم از فرصت فراهم شده استفاده هاي بهينه را داشته باشم و فکر مي کنم در اين رابطه موفق بوده ام و هنوز هم در لذت نتايجي که کسب کرده ام بسر مي برم ولي هرگز در مورد هيجانات و لذتهايي که در اين مدت تجربه کردم زياد حرف نزدم. 

با توجه به قراردادي که با فدراسيون واليبال ايتاليا بسته ام بايد تأکيد کنم که قرارداد من با رؤساي فدراسيون بعد از جام جهاني 2014 ميلادي به پايان مي رسد و در حال حاضر من در تلاش هستم تا بتوانم در سمت سرمربي تيم ملي واليبال ايتاليا به کارم ادامه دهم و موقعيتم را در تيم ملي تثبيت کنم و نتايجي که کسب مي کنم موقعيت مرا براي ادامه حضورم در تيم ملي تضمين خواهد کرد. 

به نظرم هر شخصي در هر موقعيتي تواناييهايش را ارتقاء مي بخشد تا بتواند به اهداف موردنظرش دست يابد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم و تمام توان خود را براي رسيدن به پيروزي و اهداف موردنظرم خواهم کرد.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار