یک شبکه خبری مستقل گزارش داد: زن فعال نهضت اشغال وال استریت در آمریکا به سه ماه حبس محکوم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛  مجری برنامه شبکه خبری «دمکراسی اکنون» گفت: در حالی که هیچیک از مقامات بانک کردیت سوئیس یا سایر مقامات بانکی در آمریکا به جرم فساد مالی یا تسهیل فرار از مالیات شهروندان ثروتمند آمریکایی، راهی زندان نخواهند شد، یک قاضی در دادگاه شهر نیویورک، سسیل مکمیلان، زن فعال نهضت اشغال وال استریت در آمریکا، را به اتهام حمله به پلیس، به سه ماه زندان و پنج سال مجازات تعلیقی با آزادی مشروط، محکوم کرد.
سسیل مکمیلان در مارس 2012 میلادی در حالی که تظاهرکنندگان نهضت اشغال وال استریت تلاش داشتند پارک زوکاتی در منطقه منهتن نیویورک را بار دیگر اشغال کنند، توسط پلیس این شهر دستگیر شده بود. وی متعاقباً توسط دادستانان نیویورک متهم شد که عمداً با آرنج خود به پلیس نیویورک ضربه زده است. سسیل مکمیلان در دفاع از خود گفت: هنگامی که پلیس از پشت سینه مرا گرفت و به سختی فشرد، من در واکنشی غریزی و غیراِرادی آرنج خود را در دفاع از خود به عقب بردم که به این افسر پلیس برخورد کرد.
مجری افزود: بسیاری از منتقدان به سامانه قضایی آمریکا و فعالان حقوق بشر می گویند: این زن که سینه اش براثر حمله پلیس به شدت صدمه دیده نباید در دادگاه محاکمه می‌شد، بلکه این پروند باید در رابطه با محاکمه افسر پلیسی می‌بود که به وی حمله کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار