«مجله بارداري» به تهيه كنندگي مريم آهنگري از پنجشنبه، 1 خرداد ساعت 10 و 50 دقيقه روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مدير گروه خانواده شبكه دو گفت: برنامه تلويزيوني مجله بارداري در 52 قسمت 80 دقيقه اي براي پخش از آنتن تلويزيون توليد مي شود.

مريم جلالي افزود: اين برنامه كه با نگاهي دقيق و موشكافانه نيازهاي زنان در حوزه هاي مختلف رواني، عاطفي، اجتماعي و جسمي را مورد بررسي قرار مي دهد، اطلاعات جامع و كاملي درباره دوران بلوغ، بارداري و پس از بارداري ارائه خواهد كرد.  به گفته وي اين برنامه پنجشنبه هر هفته روي آنتن شبكه دو مي رود.

تهيه كننده «مجله بارداري» نيز در توضيح اين خبر گفت: ورود آقايان به اين  مجله تلويزيوني ممنوع شده ، در حقيقت اين برنامه تركيبي  ويژه خانم ها و بانوان محترم است و همه عوامل پشت دوربين آن هم خانم هستند.

مريم آهنگري افزود: اين برنامه زنده موضوعات مبتلا به زنان را دست مايه قرار داده و با دعوت از كارشناسان شناخته شده به بررسي مسائلي مثل تغذيه پيش از بارداري و مواردي از اين دست مي پردازد.

اين تهيه كننده گفت: بلوغ، بارداري، ناباروري ، بهداشت عمومي زنان و در نهايت بهداشت ميانسالي و يائسگي از جمله مواردي هستند كه در اين برنامه بررسي خواهند شد.

آهنگري گفت: اجراي اين برنامه زنانه به رويا حسيني سپرده شده و دكتر ناهيد خداكرم رئيس انجمن علمي مامايي كشور به عنوان عضو دائم در اتاق فكر اين برنامه ما را همراهي خواهند كرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.