فرودگاه‌های کشور در هفته گذشته با توجه به اجرا و روند طرح‌های توسعه‌ای خود، برنامه‌ها و پروژه‌های آتی خود را نیز اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگارانٰ؛ فرودگاههای کشور در هفته گذشته با توجه به اجرا و روند طرحهای توسعه ای خود برنامه ها و پروژه های آتی خود را نیز اعلام کردند.

**خط لوله انتقال سوخت به هواپیماها مرحله تست را طی می‌کند

دهقان مدیر کل فرودگاه بین المللی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: برخی تست‌های مورد نیاز برای خط لوله انتقال سوخت به هواپیماها انجام شده که امیدواریم از هفته جاری با اجرای موفق تست و آزمایش‌های لازم، به صورت متناوب سوخت از پالایشگاه تا فرودگاه منتقل شود.

**جلوگیری از اتلاف انرژی در فرودگاه سنندج

به‌منظور جلوگیری از اتلاف انرژی در بخش‌های مختلف فرودگاه سنندج لوله‌های تاسیساتی سیستم گرمایش-سرمایش این فرودگاه بازسازی با هزینه‌یی بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال بازسازی شد.

**کاهش سن ناوگان تانكر آتش‌نشان فرودگاهي به کمتر از 14 سال

میرسعید صفی‌نیا مديركل ايمني و آتش‌نشاني شرکت فرودگاه‌های کشور از خریداری دو دستگاه خودروی تانكر(پشتيبان) آتش‌نشان فرودگاهي به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

**تقدیر از بانوان فرودگاهی در گرامیداشت هفته زن

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ همزمان با گرامیداشت هفته زن؛ طی مراسمی از بانوان فرودگاه‌های مشهد، ارومیه و زاهدان تجلیل شد.

**آمادگي فرودگاه اردبيل براي برقراري پروازهاي جديد

به‌گزارش روابط‌عمومي فرودگاه اردبيل؛ در نشستي با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبيل، تعدادی از مدیران آژانس‌ها و دفاتر فروش، برقراري پرواز در فرودگاه اردبيل بررسي شد.

**فاز نخست پایانه بین‌المللی فرودگاه ایلام کلنگ‌زنی ‌شد

مجتبی بیاتی مدیر فرودگاه ایلام گفت: پروژه‌های عمرانی این فرودگاه شامل پایانه بین‌المللی، ساختمان ایمنی‌زمینی و سپاه حفاظت بوده و از محل اعتبارات استانی و شرکت فرودگاه‌ها تامین هزینه می‌شود.

**باند فرودگاه جيرفت 20 ارديبهشت بهره‌برداري مي‌شود

نخعي مديركل فرودگاه‌هاي كرمان اعلام كرد: ساخت باند فرودگاه جيرفت با پيشرفت فيزيكي بالايي در حال انجام است به‌طوري‌كه تا 20 ارديبهشت ماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار