مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مسابقه حضوری سبک زندگی فاطمی برای شهروند اسلامی 31 اردیبهشت ماه امسال در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام عظیمی در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقه با هدف ترویج سبک زندگی و سیره علمی و عملی دخت پیامبر اکرم(ص) و ارایه الگوی بی بدیل زندگی در ابعاد مختلف علمی، اعتقادی، تربیتی و عبادی، برای زنان و مردان با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، موسسه تبیان تبریز و این اداره کل برگزار می شود.

وی اظهارکرد: این مسابقه از دو کتاب زهرا (س) برترین بانوی جهان تالیف آیت الله مکارم شیرازی و چهل حدیث برگزیده از حضرت صدیقه کبری(س) به صورت سووالات چهار گزینه ای برگزار و به 24 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی شامل کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات عراق، مشهد مقدس و کارت هدیه نقدی اهدا می شود.

حجت الاسلام عظیمی گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مسابقه حضوری که زمان آن چهارشنبه 31 اردیبهشت است، برگزاری مراسم ویژه و اهدا جوایز در همان مراسم بعد از پایان مسابقه است.

وی افزود: شرکت در مسابقه شرط سنی ندارد و همه خواهران و برادران می توانند پس از ثبت نام که تنها از طریق سایت تبیان تبریز به آدرس www.tebyan-tabriz.ir صورت می گیرد و دانلود منابع مسابقه با مطالعه دقیق در آن شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: برگزاری ، مسابقه ، حضوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.