معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از ایجاد سه سایت موقت جمع‌آوری پسماند در پایانه مرزی، پایانه برکت و شهر مهران خبر داد.

 سعید هژبری روز سه شنبه در نشست کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: در ایام اربعین امسال شهرداری‌های استان‌های ساری، البرز، اراک، زنجان، قزوین و مناطق پنج و ۱۱ تهران در زون‌بندی‌های مشخص در مرز بین‌المللی مهران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی از راه‌اندازی پایش تصویری و پلاک‌خوان در پارکینگ‌های اربعین، مخازن آب، آبسردکن، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در شهر مهران، پارکینگ‌ها و در سایر مسیرهای اربعین خبر داد و افزود: تا قبل از آغاز کنگره بزرگ حسینی تمامی نواقص در این خصوص باید ‌برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه این استان در کانون توجه سازمان شهرداری‌هاست، تاکید کرد: شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداران از این ظرفیت استفاده کنند و پروژه‌های اربعین را هر چه سریع‌تر فعال و تکمیل کرده و برای اسکان، توقف و عبور زائران، جمع‌آوری پسماند و... آمادگی داشته باشند.

هژبری یادآور شد: برگزاری کنگره اربعین و خدمت به زوار عتبات عالیات وظیفه بسیار سنگینی است زیرا در یک زمان کوتاه میلیون‌ها نفر مهمان وارد یک شهر ۲۰ هزار نفری می‌شود و از آن تردد می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان این است با کمک‌ها و هماهنگی همه ارگان ها و نهادها و حمایت‌های اقشار مختلف مردم، زمینه استقبال و پذیرایی بهتر از زوار حسینی را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.