مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تدابیر لازم برای تامین آب پایدار زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

محمد محمدی گفت: با توجه به اهمیت ویژه آب و آبرسانی در این فصل از سال در مراسم اربعین در استان ایلام شرکت آب و فاضلاب استان اقداماتی را انجام داده است.

وی از تامین آب پایدار پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی در مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه خبر داد و بیان کرد: قرارگاه عملیاتی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل پایانه شهید سلیمانی مهران آماده سازی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آماده سازی سردخانه شرکت آب و فاضلاب برای دپوی آب‌های بسته بندی شده خبر داد و عنوان کرد: دو علمک جدید جهت آبرسانی تانکر‌های آبرسان به صورت سیار در داخل و خارج از مرز مهران نصب شده است.

وی عنوان کرد: شناسایی و جانمایی موکب‌ها در سطح استان ایلام برای سرویس دهی و خدمات آبرسانی نیز انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: هماهنگی با واحد‌های آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و پایش کیفیت بهداشتی آب با نظارت مراجع ذی اصلاح برای پلمب تانکر‌هایی که به صورت سیار خدمات آبرسانی را انجام می‌دهند، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور در محل ایستگاه پمپاژ برای آمادگی در برابر قطعی احتمالی برق خبر داد.

مدیرعامل آبفا استان ایلام در ادامه گفت: در حوزه فاضلاب نیز، احداث ۲۵۰ متر شبکه فاضلاب و ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام جهت رفاه حال زائرین اربعین در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران در دست اجرا می‌باشد و همچنین مطالعات و مقدمات ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران صورت گرفته که در صورت تامین اعتبار، اجرای آن آغاز می‌شود.

برچسب ها: زائران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.