مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۲۰۰ دستگاه سیستم جت فن( بادبزن برقی) تهویه و مه‌پاش در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

سید زاهدین چشمه‌خاور با اشاره به قدامات انجام شده در پایانه مرزی شهید سلیمانی و پایانه مسافربری برکت، اظهار کرد: پایانه برکت شهرستان مهران بزرگترین پایانه نقل و انتقال مسافربری کشور بوده که عملیات اجرایی آن از ۲ سال گذشته توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شده است.

وی افزود: نصب ۱۰ هزار مترمربع سایبان دائمی، توسعه احداث سالن جلسات عمومی و تکمیل ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مسافربری برکت از جمله اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات بهتر به زوار در این پایانه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه در ایام منتهی به اربعین حسینی روزانه ۳۰۰ هزار نفر در پایانه مسافربری برکت مهران از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، یادآور شد: بخشی از فاضلاب پایانه برکت تعویض شده و برای جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی کانال‌های هدایت آب در حال احداث است.

چشمه خاور بیان کرد: احداث ۱۶ باب اتاق استراحت در محل زائرسرای شماره یک پایانه برکت برای استقرار کارکنان، تکمیل نمازخانه، فضاسازی و تبلیغات محیطی پایانه برکت از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مسافربری برکت است.

وی به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: احداث ۱۲هزار مترمربع سنگ فرش محوطه، روکش آسفالت ۶ هکتار داخل محوطه، بازسازی ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه بادبزن برقی( جت فن) و مه پاش از جمله اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: احداث جاده پدافندی به طول ۷/۵ کیلومتر، اجرای بیس به میزان بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب،آسفالت بیش از ۱۲ هزار تن به همراه احداث هفت دستگاه پل بزرگ و کوچک با اعتبار۳۲۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شهید سیلمانی است.

چشمه خاور افزود: سال گذشته ظرف مدت ۲۵ روز پنج هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران احداث شد که امسال هم ادامه این کار توسط پیمانکار در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.