استاندار ایلام با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های اربعین و سایر طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم این استان است از توزیع یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های اربعین این استان برای تکمیل و اجرای پروژه‌های زیرساختی خبر داد.

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام در سال شهید رجایی استانداری، با تاکید بر تکمیل پروژه‌های مهم اربعین در این استان در راستای خدمات رسانی مطلوب به زوار، اظهار کرد: به واسطه و برکت اربعین حسینی، این فرصت و ظرفیت در اختیار استان ایلام برای قرار گرفتن در مسیر توسعه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی استان ایلام را به عنوان یک شاهراه بین المللی و دروازه ورود به عتبات عالیات مطرح کرده است، یادآور شد: امروز مرز مهران و استان ایلام به برکت خون شهدا و کنگره عظیم اربعین حسینی مورد توجه مسئولان و استقبال زوار اربعین و عتبات عالیات در طول سال قرار دارد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه به طور قطع تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان با همین آهنگی که در دولت سیزدهم داشت در دولت چهاردهم نیز که یک دولت مردمی، متدین و پای‌کار است، ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: استان و مردم ایلام در اربعین سال گذشته سربلند بیرون آمدند که هم موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم مردم و زوار شد.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه با نگاه اربعین محور به استان ایلام بسیاری از خلاءهای گذشته و مشکلات این استان رفع خواهد شد، ابراز کرد: اربعین ظرفیت و نعمتی خدادادی برای استان ایلام به شمار می‌رود که موجب شده این استان از بن‌بست خارج و امروز به مرز اول کشور در حوزه سفر عتبات عالیات تبدیل شود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با همان هماهنگی که در دولت شهید جمهور برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های استان داشتند، برای اربعین پیش رو هم تلاش کنند و در جذب اعتبارات اربعین و تزریق به پروژه‌ها زمینه‌های لازم را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.