مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱ نفر از عاملان آتش سوزی ها در سطح جنگل ها و مراتع استان ظرف یک ماه گذشته شناسایی و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

سعید جاوید بخت روز سه شنبه در نشست برخی اعضای ستاد مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج گفت: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده اند.

وی بیان کرد: برخی از این افراد به صورت عمدی به علت اختلافات محلی اقدام به روشن کردن آتش کرده اند اما دلیل اصلی آتش سوزی های عرصه های طبیعی امسال بیشتر ناشی از سوزاندن پسماند مزارع کشاورزی و کشیدن آتش به مراتع بوده است.

جاوید بخت با اشاره به اینکه انجام اقدام هایی که منجر به آتش سوزی در جنگل و مراتع شود جرم است و با افراد خاطی برخورد می شود از شهروندان ساکن در مناطق نزدیک جنگل های استان خواست در صورت داشتن اطلاعاتی در خصوص عوامل آتش سوزی ها مراتب را به مسئولان منابع طبیعی اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: به علت بارش های امسال و پوشش گیاهی غنی شمار آتش سوزی های امسال در جنگل ها و مراتع استان زیاد بوده است.

برچسب ها: آتش سوزی ، جنگل ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.