روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت ایران پس از تحریم ها می تواند فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاران باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ این روزنامه در شماره امروز خود در اینترنت در مقاله ای به قلم آسا فیچ نوشت: این ارزیابی که ایران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است ، بازتابی از این اجماع رو به رشد است که لغو تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ایران -- نتیجه ای که امید هست با کاهش آزمایشی شش ماهه تحریم های آمریکا و اروپا محقق شود -- فرصت عظیمی برای رونق در این کشور ، منطقه و هر سرمایه گذاری که زودتر به آنجا برسد ایجاد خواهد کرد. 

رابرتسون ، اقتصاددان ارشد رنسانس کپیتال در گزارشی درباره سفر اخیرش به ایران گفت: ایران یک پایگاه تولیدی بزرگ و گسترده دارد که 50 درصد بیش از ترکیه در سال 2011 خودرو تولید کرد. 

رابرتسون در گزارش خود گفت: ایران تحت ریاست جمهوری روحانی سرگرم اصلاحاتی در زمینه امور مالی و بودجه ای است که سرمایه گذاران بازارهای نوظهور مایل به مشاهده آن هستند. 

رابرتسون نوشت: «این از نظر ما مثل نوعی رتبه بندی مجدد است که می تواند -- در یک سناریوی قابل سرمایه گذاری -- آن دسته از سرمایه گذارانی را که اخیرا در عربستان سعودی سرمایه گذاری کرده اند، مثل آنهایی که پس از سال 2001 در ترکیه و از سال های دهه 1990 تاکنون در روسیه سرمایه گذاری کرده اند، جذب کند.»



انتهای پیام / 
برچسب ها: فرصت ، ایران ، سرمایه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار