در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای برگزار شد

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر شاهرخ رامین رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران گفت: خوشحالم از اینکه در جامعه علمی ما احترام به‌ شأن و منزلت شهدا وجود دارد. 

وی در خصوص فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انرژی هسته‌ای و تحریم ایران همه بها‌نه‌ای بیش نیست، گفت: در دنیا هر ۲۰ یا ۳۰ سال یکبار یک بحران اقتصادی رخ می‌دهد. در سال ۲۰۰۴ نیز کشور آمریکا با این بحران روبرو شد و برای رهایی خود از این بحران کشور ما را محاصرهٔ اقتصادی کردند تا خود را از فروپاشی نجات دهند و این ربطی به انرژی هسته‌ای نداشت. 

وی گفت: ما باید از آنچه که خدا به ما عنایت کرده دفاع می‌کردیم و در این راه عزیز‌ترین افراد را از دست داده‌ایم و امروز به اکرام آن‌ها نشسته‌ایم. 

وی گفت: موضوع انرژی هسته‌ای را غیر از مباحث هسته‌ای برخلاف آرزوها و فشار جهانی، شما بدست آورده ‌اید و تفاوتش با ملی شدن نفت این است که نفت را ما مردم ملی نکردیم اما پیشرفت هسته‌ای حاصل حمایت مردم است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار