مديركل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از حمل و ذخيره سازي 500 تن سيب درختي درجه يك و 1500 تن پرتقال تا دهم اسفندماه سالجاري به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مديركل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در يازدهمين جلسه ستاد تنظيم بازار از حمل و ذخيره سازي 500 تن سيب درختي درجه يك و 1500 تن پرتقال تا دهم اسفندماه سالجاري به استان خبر داد و گفت: علاوه بر مقادير حمل شده، مابقي ميوه مورد نياز بازارهاي استان در شب عيد به زودي تامين خواهد شد.

 معصومي به پيش بيني برگزاري 5 نمايشگاه و مركز فروش فوق العاده كالا در سطح استان اشاره نمود و افزود: از اول تا 23 اسفندماه نمايشگاهها و مراكز فروش فوق العاده در كليه شهرستانهاي استان فعاليت خواهند نمود.

مديركل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به توزيع سبدكالاي حمايتي دولت به خانوارهاي زنجاني طي دو مرحله اشاره نمود و ادامه داد : ميزان تخصيص سبد كالا در مرحله اول 129 هزار و 509 خانوار و در مرحله دوم به 66 هزار و 555 خانوار مي باشد.

وي جمع سبد تخصيصي به استان زنجان را 211 هزار و 946 مورد كالا عنوان نمود كه تاكنون 145 هزار و 391 سبد كالا از طريق 69 فروشگاه در سطح استان توزيع شده است.

 معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه جلسه با اشاره به اجراي طرح هاي نظارتي ويژه در ايام پاياني سال خاطر نشان کرد : اين طرح هاي نظارتي با محوريت بررسي و كنترل قيمت اقلام و خدمات اساسي مورد نياز مردم از جمله: كيف و كفش، آجيل و ميوه و شيريني و تعميرگاهها انجام خواهد شد/س.

 

برچسب ها: ذخیر ه سازی ، مصرف ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.