روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارونوت " مدعی شد که روسیه همچنان با کمک های تسلیحاتی و مالی خود از "‌بشار اسد" از وی در برابر تروریستها حمایت می کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " در مقاله ای مدعی شد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه به حمایت از نظام سوریه با ارسال اسلحه و افسران و مشاورین روسی ادامه میدهد .

این روزنامه به نقل از دیپلمات های غربی در مسکو نوشت : ده‌ها افسر و کارشناس روسی در هفته‌های اخیر به سوریه رفته‌اند تا در کنار ارتش سوریه برضد نیروهای شورشی و تروریست ها به مبارزه بپردازند.

این روزنامه در ادامه مدعی شد : درمیان افسران روس که اخیرا به سوریه رفته‌اند ، افسرانی در رتبه‌های بالای نظامی نیز دیده می‌شوند که مشاوران رئیس ستاد ارتش سوریه و افسران ستاد کل ارتش سوریه شده‌اند.

این روزنامه در ادامه ادعاهای خود می نویسد : افسران دیگر روسی نیز به عنوان مشاوران فرماندهان یگانهای میدانی ارتش سوریه کارمی‌کنند وگاهی اوقات نیز به افسران با رتبه‌های پایین‌تر نیز مشاوره می‌دهند و این درحالی است که روسیه در حد گسترده کمک‌های لجستیکی و اطلاعاتی خود را به ارتش سوریه افزایش داده است.

یدیعوت آحارنوت افزود  : : روسیه از طریق ناوگان کشتیرانی خود در بندر طرطوس به سوریه سلاح رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار