از ویژگی های منحصر به فرد کنگره بین المللی ایمنولوژی و"آلرژی" حضور برنده جایزه نوبل پزشکی در سال 1996، پروفسور زینکرناگل است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛ کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران 12-9 اردیبهشت ماه 1393 در مرکز همایش های برج میلاد تهران توسط انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران  با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در این کنگره آخرین یافته های علم ایمونولوژی در رابطه با بیماری های خود ایمنی، سرطان، آسم، "آلرژی" و نقص ایمنی ارائه خواهد شد. تا کنون بیش از 1500 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و بیش از 1600 نفر در این کنگره ثبت نام نموده اند پیش بینی می شود بیش از 2000 شرکت کننده در این همایش بزرگ علمی شرکت نمایند .
 
از ویژگی های منحصر به فرد این کنگره حضور برنده جایزه نوبل پزشکی در سال 1996، پروفسور زینکرناگل، در بین مهمانان ویژه خواهد بود. علاوه بر این بیش از 20 مهمان از مراکز علمی مطرح  و از کشورهای مختلف دنیا از جمله اتریش، امریکا، سوئیس، سوئد، فنلاند، هلند و .... در این کنگره به ارائه آخرین دستاوردهای علم ایمونولوژی در زمینه تشخیص و درمان بیماری ها خواهند پرداخت.

 همچنین شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز برای حضور و استفاده از برنامه های کنگره شرکت خواهند نمود.
 
همراه با برگزاری این کنگره، دورهای بازآموزی، بیش از 40 عنوان کارگاه آموزشی، دوره ایمونولوژی پیشرفته برای استفاده دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد  برگزار خواهد شد.

جشنواره ایمونولوژی همزمان با روز جهانی ایمونولوژی که مقارن با روز اول و مراسم افتتاحیه خواهد بود برگزار خواهد شد.
 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنگره می توانند به وب سایت کنگره به آدرس www.icia.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنگره ، آلرژی ، پزشکی ، ایمنی ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.