طرح استقبال از نوروز تا 24 اسفند به اتمام می‌رسد و معاونت فنی وعمران با شناسایی و بررسی وضعیت عمرانی سطح معابر منطقه به رفع مشکلات اقدام می‌نماید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرام شفیعی معاون فنی وعمران شهرداری منطقه هفت از کلید خوردن طرح استقبال از نوروز 93 درمنطقه هفت خبرداد وگفت :همه ساله شهرداری تهران به منظور استقبال از سال نو طرح ‌های ویژه آماده سازی شهری را به لحاظ زیبایی بصری ونگهداشت عمرانی محیطی در دستور کار قرار می‌دهد.

به گفته شهرام شفیعی طرح بیش از یک ماه استقبال از بهار در معاونت فنی وعمرانی منطقه هفت از 19 بهمن آغاز شده است وتا 24 اسفند ماه به اتمام می‌رسد واین معاونت باشناسایی و بررسی وضعیت عمرانی سطح معابر منطقه، پیام‌های مردمی در سامانه 137 و 1888 طبق برنامه تهیه شده، نسبت به رفع مشکلات عمرانی اقدام نماید.

وی علت آغاز زودهنگام این طرح رانسبت به سال‌های گذشته افزایش بهروی وتاثیرگذاری اقدامات عمرانی عنوان کرد و یادآورشد : در این مدت فعالیت‌های عمرانی حجیم و بزرگ شامل حفاری های متوقف می‌‌شود وتمامی اقدامات در راستای طرح استقبال از بهار خواهد بود.

شفیعی با بیان آنکه هدف از اقدامات عمرانی و مرمت وبهسازی المان‌های شهری کسب رضایت شهروندان تهرانی است تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی طرح امسال تا پایان هفته سوم اسفند و پیش از اقدامات سایر حوزه‌های مدیریت شهری به اتمام می‌رسد.

شفیعی ساماندهی محوطه کارگاه‌های عمرانی،لکه گیری آسفالت و مرمت نوارهای حفاری، همسطح سازی دریچه‌ها، مرمت پیاده روها ورفع معارضات موجود دراین مسیرها و همچنین مرمت جداول وانهار از اقدامات پیش‌بینی شده برای طرح استقبال از نوروز سال 1392 بر شمرد.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: استقبال ، نوروز ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار