مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده‌های جدید و تاثیرگذار است.

 مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد روسای بازار‌های اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد روسای بازار‌های میوه و تره بار در ابتدای راه است. اعتقاد داریم باید ایده‌های جذاب، پیش برنده و توسعه گرایانه به کار گرفته شوند تا خدمات بهتری به همشهریان ارائه شود.

وی گفت: باید بدانیم خدمات رسانی به شهروندان هیچ انتهایی ندارد و هر چقدر خوب عمل کنیم، باز هم فضا برای به کارگیری ایده‌های نو و خلاقانه در این حوزه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: علاوه بر تقدیر از زحماتی که روسای بازار‌های میوه و تره بار متحمل می‌شوند، باید از تلاش‌های مدیران میادین نیز تشکر کرد چرا که همکاری روسای بازار‌ها و مدیران میادین در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار است. همچنین باید اشاره کرد که نظارت بر بازار‌ها و میادین توسط ناظرین ویژه مدیر عامل و حوزه بهره برداری ادامه داشته؛ تشویق و تذکر‌ها نیز برای روسای بازار‌ها و میادین به قوت خود باقی خواهد ماند.

تاثیرگذاری سازمان مدیریت میادین در بازار‌های پایتخت

در ادامه این جلسه معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه این مجموعه اهداف بلندی را برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی مدنظر قرار داده است، گفت: اگر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نبود، مشکلاتی برای شهر تهران ایجاد می‌شد.

سراب نشین با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حوزه رفع نیاز‌های مردم و رفع چالش‌های بازار در حد شهر تهران عملکرد دارد، افزود: به این مساله اعتقاد داریم نیروی انسانی عامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف سازمانی بوده و مجموعه عملکرد این افراد را به مفهوم موفقیت یا عدم موفقیت خود می‌داند.

معاون مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با بیان اینکه بر همین اساس و بنا بر تاکیدات مدیرعامل عملکرد روسای بازار‌های میوه و تره بار در چند مرحله مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: خوشبختانه علاوه بر بررسی‌های کارشناسان معاونت بهره برداری، در بازدید‌هایی که حوزه مدیرعامل از بازار‌ها انجام دادند، ارزیابی‌های معاونت بهره برداری و بهداشت مورد تایید قرار گرفت.

انجام ماموریت‌های سازمان مدیریت میادین در گروه رضایت شهروندان از بازار‌ها

در بخش دیگری از این جلسه مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ایده بررسی و ارزیابی بازار‌های میوه و تره بار از سوی مدیرعامل سازمان ارائه شد تا علاوه بر نظارت بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان تشویق روسا و کارکنان این مجموعه‌ها بیشتر مدنظر قرار گیرد.

سید صمد موسوی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از عملکرد سازمان مدیریت میادین در عملکرد بهره برداران نمود پیدا می‌کند، افزود: اگر بتوانیم محصولاتی که از بازار‌های ما خارج و به سر سفره مردم می‌رسند، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد؛ در واقع توانسته ایم ماموریت خود را به نحو احسنت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی شهروندان از بازار‌ها می‌تواند مانع از اجرای کامل اهداف سازمانی شود، ادامه داد: در بررسی عملکرد بازار‌ها ایجاد تحولات بزرگ و تاثیرگذار مدنظر قرار گرفت کما اینکه اعتقاد داریم این اقدام باعث می‌شود تا سایر بازار‌های میوه و تره بار شهر تهران در جهت ارتقای کیفی خود گام‌های موثرتری بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار