رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس تهران با دستگیری ۶ آدم‌ربا، چهار گروگان اتباع تاجیکستان را سالم آزاد کرد.

 سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره پرونده رهایی گروگانگیری ۴ تبعه تاجیک اظهار کرد: چند روز پیش یک مورد آدم‌ربایی و گروگان‌گیری اتباع تاجیکستان به پلیس آگاهی گزارش شد. بلافاصله نیروهای پلیس مبارزه با جرائم جنایی در محل حاضر شدند و با پیگیری‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی، هویت اصلی آدم‌ربایان و گروگان‌گیران شناسایی شد. در پیگیری‌های بعدی مشخص شد که گروگان‌ها به سمت غرب تهران منتقل شده و در ویلایی دور از دید مردم نگهداری می‌شوند.

او ادامه داد: همکارانم با هماهنگی قضائی به محل اختفای گروگان‌ها اعزام شدند. پس از اطمینان از حضور گروگان‌ها در یک عملیات دقیق و غافلگیرانه، شش نفر از گروگان‌گیران دستگیر شدند و چهار گروگان که چندین روز به سختی زندگی کرده بودند، صحیح و سالم آزاد شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: باتوجه به اینکه متهمان در مقابل مأموران مقاومت کردند، نیروهای ما براساس قانون استفاده از سلاح، دو نفر از گروگان‌گیران را مورد اصابت گلوله قرار دادند. وی به افرادی که از اتباع برای حفاظت از ویلاهایشان استفاده می‌کنند توصیه کرد که در انتخاب سرایدار دقت بیشتری داشته باشند، زیرا مجرمان به دنبال مکان‌های خلوت برای انجام اعمال مجرمانه خود هستند.

خبرنگار: عطیه رضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار