دادگاه جنایی شبرا الخیمه مصر به ریاست قاضی «حسن فرید» امروز دوشنبه، جلسه‌ای را برای محاکمه ۴۸ نفر از رهبران و اعضای گروه اخوان المسلمین از جمله «محمد بدیع» رهبر این گروه برگزار می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از المصری الیوم، محمد بدیع به همراه 47 تن از رهبران و اعضای اخوان المسلمین به اتهام حوادث مربوط به بستن جاده سریع‌السیر زراعی در شهر قلیوب در جولای سال گذشته که طی آن 2 نفر کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند، در دادگاه جنایی شبرا الخیمه (دایره تروریستی) محاکمه می‌شوند.


بر اساس این گزارش، جلسه قبلی دادگاه به دلیل آنکه متهمان بنا به دلایل امنیتی در دادگاه حاضر نشدند، به تعویق افتاد.


بر پایه این گزارش، دادستان جنوب القلیوبیه، این متهمان را به اتهام تحریک به ارتکاب خشونت و بستن جاده سریع السیر زراعی در شهر قلیوب واقع در استان القلیوبیه، به دادگاه جنایی ارجاع داده است.


دادستانی به این متهمان، اتهاماتی از قبیل عضویت در یک گروه تروریستی که به ارتکاب خشونت علیه موسسات دولت فرامی‌خواند، به تعطیلی کشاندن عبور و مرور در سطح شهر، وارد آوردن خسارت به مایملک عمومی و خصوصی، در اختیار داشتن اسلحه جنگی و تفنگ خودکار، مهمات و ابزارهایی که برای تجاوز علیه اشخاص و ترساندن آنها و برهم زدن امنیت عمومی بکار می‌رود و نیز بستن جاده سریع السیر زراعی و ایجاد ترافیک در قاهره بزرگ، وارد کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار