وب سایت خبری در سرزمین های اشغالی از تنش در پارلمان رژیم صهیونیستی در پی انتشار اظهارات منتسب به نتانیاهو خبر داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ تایمز اسرائیل که روز گذشته به نقل از یک مقام مسئول مطالبی منتسب به نتانیاهو درباره شهرک نشینان کرانه باختری منتشر کرده بود از تنش در پارلمان اسرائیل در واکنش به این سخنان خبر داد. تایمز اسرائیل روز گذشته به نقل از مقامی مسئول در دفتر نخست وزیری نوشته بود نتانیاهو قصد برچیدن هیچ کدام از شهرک های یهودی نشین کرانه باختری را ندارد و حتی در صورت حصول توافق دائمی صلح با فلسطینیان، هیچ یک از شهرک نشینان را مجبور به ترک خانه هایشان نخواهد کرد.

در ادامه این مطلب آمده بود شهرک نشینان کرانه باختری می توانند از دو گزینه برجای ماندن و پذیرش حاکمیت دولت فلسطینی یا نقل مکان به مناطق تحت حاکمیت اسرائیل یکی را انتخاب کنند. 

نفتالی بنت وزیر اقتصاد و تجارت رژیم صهیونیستی در زمره چندین مقام دولتی بود که از سخنان نتانیاهو انتقاد کرد. او در صفحه شخصی خود می نویسد:«پس از دو هزار سال حسرت به سرزمین اسرائیل بازنگشتیم تا در حکومت محمود عباس زندگی کنیم.»

یک مقام رژیم اسرائیل که نامش فاش نشد به رادیو اسرائیل گفت از استعفای کسانی که با نتانیاهو مخالفت کردند استقبال می شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از مقام رسمی دیگری در دفتر نخست وزیری، سخنان بنت را غیرمسئولانه و ضد منافع ملی و روند دیپلماتیکی توصیف کرد که هدفش آشکار کردن چهره واقعی دولت خودگردان فلسطین است. بر این اساس هدف نتانیاهو از بیان چنین سخنانی صرفاً لفاظی بوده است و سخنان بنت تلاش های نتانیاهو را برای معرفی تشکیلات خودگردان به جهانیان در مقام مانع اصلی در راه تحقق صلح بی اثر می کند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار