گروه اخوان المسلمين و امير نشين قطر در ليبي اردوگاههاي تروريستي ايجاد کرده‌ند تا در مصر خرابکاري کنند و اوضاع اين کشور را به هم بريزند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پايگاه اينترنتي روزنامه المنار فلسطين با اعلام اين خبر افزود يک منبع ديپلماتيک در طرابلس پايتخت ليبي به المنار فلسطين گفت امير نشين قطر چندين اردوگاه تروريستي در خاک ليبي ايجاد کرده است و از ناامني در اين کشور که عاملش نيز حمله سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) به ملت ليبي است،بهره برداري مي کند.

اين منبع گفت شماري از عناصر تروريستي از جمله عناصري از گروه اخوان المسلمين در اين اردوگاهها حضور دارند تا از طريق مرزهاي ليبي با مصر به اين کشور بروند و از تروريستهاي عضو گروهک انصار بيت المقدس حمايت کنند و به نيروهاي مصري و مراکز آنها يورش ببرند و عمليات تروريستي انجام دهند و در مصر هرج و مرج ايجاد کنند به خصوص اينکه مصريها در مرحله کنوني براي برگزاري انتخابات قانون اساسي همزمان با نزديکي انقلاب بيست و پنجم ژانويه آماده مي شوند.

اين منبع گفت آنچه امير نشين قطر انجام مي‌دهد با هماهنگي با رهبران اخوان المسلمين انجام شود جاييکه شماري از رهبران فراري اخوان المسلمين در قطر حضور دارند. آنها همواره با رهبران تشکيلات جهاني اخوان المسلمين جلسه دارند.

اين منبع به نقل از يک فرد نزديک به حکومت آل ثاني در امير نشين قطر گفت حکام اين کشور به همراه هم پيمانانش از گروه اخوان المسلمين نمي خواهند شکست و مخالفت ملت مصر با اين گروه و مخالفتش با نقش توطئه گرانه عليه مصر را بپذيرند به همين سبب امير نشين قطر تلاش مي کند از طريق اخوان المسلمين ،مصر را به آشوب بکشاند و با دادن پول به اين گروه در تلاش است فرصت را از ملت مصر براي شرکت در همه پرسي قانون اساسي جديد و تکميل نقشه راه و حفظ نقش مصر بگيرد. 

نقش آفريني مصر باعث خشم حکام امير نشين قطر شده است که از گروه اخوان المسلمين حمايت مي کنند.

انتهای پیام / 
برچسب ها: لیبی ، مصر ، قطر ، تروریست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار