هرکولس یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه تجهیزات صوتی می‌باشد، که امسال در نمایشگاه CES2014 از محصولات جالبی رونمایی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از این تجهیزات یک کنترلر DJ تمام عیار می باشد، که DJ ControlWave نام گذاری شده است و مخصوص آیپد اپل طراحی شده است. اتصال این دستگاه به تبلت آیپد از طریق سیستم بلوتوث می‌باشد و در نهایت می‌توان تا شعاع 10 متری کنترلر از طریق آیپد ان را کنترل کرد.

همچنین در این دستگاه یک باتری قبال شارژ برای 8 ساعت کار تعبیه شده است. همچنین از این کنترلر می توان برای اسپیکرهایی که به آیپد  نصب شده‌اند نیز استفاده کرد.

روی این دستگاه دو صفحه چرخشی به همراه کلیدهایی برای تنظیم افکت ها و همچنین کنترل اکولایزر دستگاه قرار گرفته است، همچنین 2 اینکودر چرخان نیز برای کنترل بهتر صدای در حال پخش تعبیه شده است، تمامی کلیدها و ولوم های دستگاه مجهز به نور پس زمینه می‌باشند که می توان در شرایط تاریک نیز از آن ها استفاده کرد. برای استفاده از این کنترلر توسط آیپد باید از نرم افزار DJUCED DJW استفاده کنید و همچنین می توانید با استفاده از پورت USB این کنترلر را به مک و پی سی متصل کنید، این دستگاه 299 دلار قیمت دارد و از بهار سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آیپد ، کنترلر ، صوتی ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار