يک جوان رومانيايي ماشيني را با 500.000 قطعه هم‌چين ساخت که چهار موتور دارد و تمام پيستون‌هايش هم از اين اسباب قطعات شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين ماشين500.000 قطعه‌اي مي‌تواند تا دوازده مايل در ساعت را سرعت داشته باشد.
استيو سامارتينو، کارآفريني استراليايي، گفته است که او رائول اويدا ،سازنده اين ماشين، را در اينترنت ملاقات کرده و آن‌ها باهم در مورد اين فکر هم‌فکري کردند.
به گفته او:«من نه شيفته ماشين و نه شيفته همچين هستم. من شيفته تکنولوژي ام و مي‌خواهم نشان بدهم که وقتي از جوانان استفاده مي‌کنيد چه چيزي ممکن مي‌شود. من با اين جوان رومانيايي در اينترنت آشنا شدم و مي‌دانستم که او سرمايه کافي اين کار را ندارد».
اين پروژه خيلي بزرگ- که داراي 4 موتور و 256 پيستون است- جرقه‌اي شد و 40 استراليايي روي آن سرمايه گذاري کرده اند.
هشت ماه بعد و با صرف پول زياد، آن‌ها ماشينشان را در روماني کامل کردند و بعد آن را براي ساخت دوباره بعضي قسمت‌ها به استراليا بردند.  
به گفته سامارتينو: ما ماشين را در حومه ملبورن رانديم .موتور اين وسيله شکننده و بزرگترين ترس انفجار بر اثر فشار وارده بود.
او ادامه داد: من براي مدت 4 هفته تا حد گردنم درون اين ماشين بودم و انگشتانم هنوز هم درد مي کند پس در حال حاضر علاقه به ساخت يکي ديگر از آن را ندارم.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار