مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 
روزنامه وال استريت ژورنال نوشت نه تنها وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا اعلام کرده اند براي کاهش تحريم ها عليه ايران آماده نيستند بلکه آمريکا و انگليس قول داده اند که اعمال تحريم ها عليه ايران کاهش نيابد و این‌ها اقداماتی نابجاست.
فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که سنای آمریکا درصورت خارج شدن ایران از مذاکرات هسته‌ای تحریم‌های بیشتری را علیه این کشور تصویب خواهد کرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید وقوع یک انفجار در شمال شهر بعلبک تاکید کرد که این انفجار هیچ کشته و یا زخمی نداشته است.
روزنامه سوري الوطن به نقل از منابع موثق خبر داد هياتي که به نمانيدگي از نظام سياسي اين کشور در نشست ژنو 2 شرکت مي کند، به هيچ طرفي باج نمي دهد و وارد زد و بند سياسي هم نخواهد شد.
رئيس شرکت توتال گفت: من و شرکت من تا زماني که تحريم‌ها برداشته نشده باشند، به ايران بازنمي‌گرديم.
پايگاه اينترنتي گلوبال ريسرچ در گزارشي به قلم شروود رز به تلاش امريکا براي ادامه حضور خود در افغانستان مي‌پردازد و اين سوال را مطرح مي‌کند که آيا اوباما مي‌خواهد براي برداشت محصول خشخاش خود در افغانستان بماند؟
سازمان منع تسليحات شيميايي سازمان ملل متحد قرار است به منظور تصويب برنامه‌اي مشخص براي انهدام ذخاير اعلام شده مواد شيميايي سمي سوريه در شش ماه آينده، امروز جلسه‌اي برگزار کند.
گلوبال ريسرچ مي نويسد: در حالي که رسانه‌هاي جمعي امريکا و ديگر کشورها از جمله انگليس طي روزهاي اخير تلاش کردند داستان هايي را از بحران آوارگان سوري ارائه دهند و خوراک فکري مخاطبان خود را تامين کنند اما هرگز به موضوع قتل عام در عدرا که تنها در فاصله 20 کيلومتري شمال غربي دمشق قرار دارد، نپرداختند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص تاکید کرد که ارتش عبری از بروز واکنش در قبال تیراندازی منجر به کشته شدن یکی از نظامیان در حال خدمت دایم خود در نیروی دریایی ناتوان است.
روزنامه وال استريت ژورنال نوشت نه تنها وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا اعلام کرده اند براي کاهش تحريم ها عليه ايران آماده نيستند بلکه آمريکا و انگليس قول داده اند که اعمال تحريم ها عليه ايران کاهش نيابد و این‌ها اقداماتی نابجاست.
شبکه تلويزيوني دولتي آمريکا اعلام کرد، شرايط جامعه آمريکا براي ريشه‌کن کردن خشونت‌هاي مرتبط با سلاح‌هاي گرم که در دستان شهروندان عادي يا حتي بيماران رواني و تبهکاران است، به هيچ وجه بهبود نيافته است.
پلیس ترکیه پسران سه وزیر کابینه این کشور را به جرم رشوه‌خواری و فساد مالی بازداشت کرد.
شبکه تلویزیونی سوریه اعلام کرد پنج تروريست خارجي در استان ادلب سوريه کشته شدند .
یک سازمان دانشگاهی در آمریکا روز گذشته اعلام کرد که این سازمان موسسات دانشگاهی اسرائیل را در اعتراض به شهرک‌سازی این رژیم در فلسطین تحریم کرده است، اقدامی که نشانه تلاش برای انزوا و فشار بر کابینه اسرائیل است.
دهها تن از زائران امام حسين (ع) در سلسله انفجارهایي در بغداد به شهادت رسیدند.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار