رییس فدراسیون بدمینتون ایران با اعلام خبر قرار گرفتن دعوت نامه فراخوان تیم ها برای شرکت در رقابتهای بین اللمی دهه فجر در سایت بین المللی و آسیایی گفت: امسال حضور این تیم ها به 30 کشور افزایش می یابد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، 
رییس فدراسیون بدمینتون ایران با بیان اینکه در این رقابتها تیم های صاحب نامی نظیر چین، مالزی، اندونزی، کانادا و ... شرکت کرده اند افزود: این بازیها در تقویم جهانی به عنوان فجر ایران به ثبت رسیده و فدراسیون مکلف به برگزاری آن است و امسال برای حضور 30 تیم در این بازیها برنامه ریزی شده است.
پوریا با اشاره به توجه این فدراسیون به رده پایه نوجوانان و جوانان گفت: شش پایگاه استعدادیابی در کشور وظیفه استعداد یابی در این رده ها را بر عهده دارند که از این تعداد دو پایگاه آن در استان سمنان واقع است.
وی گفت: سالن اختصاصی و امکانات مناسب اقامتی و خانه بدمینتون بخش آقایان در سمنان واقع شده و پایگاه قهرمانی خواهران نیز در شاهرود قرار دارد.
وی گفت: سالن اختصاصی بدمینتون شاهرود نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
رییس فدراسیون بدمینتون ایران از اعزام تیم بدمینتون ایران به بازیهای بین المللی ترکیه در اواخر آذر نیز خبر داد و گفت: برگزاری رقابتهای لیگ برتر، دسته اول و رقابتهای دهه فجر از برنامه های این فدراسیون در ادامه امسال است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.