سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان گفت:مسابقات پیش روی قهرمانی کشور در کرج را زیر ذره بین می بریم و نفرات اول و دوم هر وزن قطعا به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

به گزارش گروه  ورزشي باشگاه خبرنگاران،اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اردوی جدید تیم ملی از دهم آبان ماه آغاز شده است. در این اردو تعدادی از جوانان شایسته که به لحاظ سنی دیگر نمی توانستند در مسابقات آ تی سال 2014 در رده جوانان شرکت کنند را دعوت کردیم تا رها نشوند و زیر نظر کادر فنی باشند.
 
وی ادامه داد: مسابقات پیش روی قهرمانی کشور در کرج  را زیر ذره بین می بریم و نفرات اول و دوم هر وزن قطعا به اردوی تیم ملی دعوت می شوند ضمن اینکه ممکن است نفرات شایسته دیگری هم باشند که به فینال راه پیدا نکنند اما آنها را نیز به اردو دعوت خواهیم کرد.
 
احدی پیرامون اردوها و مسابقات آتی تیم ملی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی فدراسیون برای تیم ملی بسیار هوشمندانه و خوب است. تا آغاز مسابقات آسیایی کره جنوبی که آخر شهریور ماه خواهد بود حضور در 3 تورنومنت بین المللی پیش بینی شده است. اواسط بهمن ماه تورنومنت «وچکایی» در شهر «دبرسن» مجارستان برگزار می شود که قصد داریم در این مسابقات حضور پیدا کنیم. اردیبهشت ماه مسابقات مهمی در چین برگزار می شود و مرداد ماه جام دستکش طلایی رومانی برگزار می شود. فدراسیون به دنبال این است تا با تامین بودجه مورد نظر، به این 3 رویداد بزرگ قبل از مسابقات آسیایی اعزام شویم. شخصا معتقدم چنانچه این مهم میسر شود در بهترین شرایط در کره جنوبی وارد مسابقات خواهیم شد و کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.
 
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران در انتها خاطرنشان کرد: حضور دکتر گودرزی در ورزش کشور را باید به فال نیک گرفت. مهمترین شاخصه وی دانشگاهی بودن و به روز بودن است. امیدوارم وزیر جدید ورزش بوکس را حداقل به چشم سایر ورزش های المپیکی نگاه کند و شاهد تبعیض های مشهود گذشته نباشیم. باید باور کنیم که فدراسیون و ورزشکاران بوکس ایران جزئی از خانواده ورزش هستند که سالهاست مورد کم لطفی واقع شده اند. آینده ورزش کشور را بسیار روشن می بینم و امیدوارم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان ، بوکس ایران روزهای بهتری را در پیش رو داشته باشد.
برچسب ها: بوکس ، احدی ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار