سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: درخواست اردوی مشترک با داغستانی‌ها را داده‌ایم تا در کنار تورنمنت‌های برون مرزی اردوی تدارکاتی نیز با این مشت زنان داشته باشیم.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بوکس بزرگسالان در حال حاضر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کند و دوشنبه آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنیم تا پس از آن یک هفته استراحت داشته باشیم و بعد از مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان تمریناتمان را از سر بگیریم.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان افزود: تیم ملی بوکس برنامه‌های زیادی برای تورنمنت‌های برون مرزی دارد. یکی از این تورنمنت‌ها، تورنمنت امارات است که دی‌ماه برگزار خواهد شد. دعوت‌نامه این تورنمنت برای ما ارسال شده و مسئول برگزاری هزینه رفت و آمد و  اقامت را هم پرداخت می کند.

وی ادامه داد: در نیمه اول بهمن ماه نیز تورنمنت مجارستان را در پیش داریم. هم چنین تورنمنت چین در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

احدی تصریح کرد: درخواست اردوی مشترک با داغستانی‌ها را نیز داده‌ایم که احتمالاً خردادماه سال آینده این اردو برگزار می‌شود.
داغستانی‌ها خودشان در اردوی تدارکاتی قبلی که باهم داشتیم از ما خواستند تا ما نیز برای برگزاری اردوی مشترک به کشور آن‌ها برویم که در صورت مهیا شدن شرایط مالی این کار را خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان عنوان داشت: آخرین اردوی رومانی است که اوایل تیرماه برگزار خواهد شد.

ما برنامه‌های خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم وتمرینات خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که تلاش‌های فدراسیون برای تامین بودجه به نتیجه برسد.

وی افزود: در حال حاضر حدود 13 نفر از 23 بوکسور را در اردو نگه داشته‌ایم که مشت زنان رده امید هستند و به نوعی پشتوانه تیم ملی بوکس بزرگسالان محسوب می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار