سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: همه ملی پوشان حتی مشت زنانی مثل ظاهری و دلاوری نیز برای دعوت شدن در تیم ملی حتماً باید در قهرمانی کشور شرکت کنند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی در حال حاضر با حضور 20 بوکسور در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود.
هم چنین قرار است تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان تعداد دیگری نیز به تیم ملی دعوت شوند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور به احتمال فراوان از 2 تا 4 آذر در بابل برگزار می شود و همه حتی ملی پوشان سابق از جمله مظاهری و دلاوری نیز برای عضویت دوباره در تیم ملی باید در این رقابت ها شرکت کنند و در صورت موفقیت به تیم دعوت شوند.

احدی تأکید کرد: تیم ملی ضوابطی دارد و هیچ کس صرفاً به خاطر پیشینه قبلی به تیم دعوت نمی شود. در نظر داریم تا در تیم ملی ترکیبی از بهترین بوکسوران را جمع آوری کنیم.

***سلامتی روزبهانی از هر چیز مهمتر است

احدی در خصوص تورنمنت بوکس میاندوآب عنوان کرد: در ابتدا قرار نبود در تورنمنت بوکس میاندوآب شرکت کنیم اما با درخواست آقای ناطق نوری به این رقابت ها رفتیم و اتفاقاً این تورنمنت در سطح بالایی بود و به نظرم از نظر فنی کمک زیادی به تیم ملی و بوکسورانش کرد.

وی تصریح کرد: هم چنین احکام سرمربی گری و مربی گری در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان توسط مسئولان فدراسیون ارائه شده تا دیگر شبهه ای در این خصوص باقی نماند .

احدی در مورد روزبهانی عنوان کرد: روزبهانی فعلاً به صورت اختصاص تمرین می کند و البته با مصدومیتی مواجه است که به نظرم برای حضور مجدد وی در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان سلامتی اش از هرچیز دیگر مهمتر است.

احدی در مورد مربی بدنسازی تیم ملی نیز اظهار کرد: دو گزینه اصلی به نام اسماعیل مهدوی و جواد شفیعی برای مربی گری بدنساز تیم ملی انتخاب شده بودند که سرانجام با مذاکرات صورت گرفته شفیعی به این سمت انتخاب شد.

وی افزود : هیئت بوکس اردبیل از ما دعوت کرده است که  10 روز بعد از عاشورا اردویی با آن ها داشته باشیم که در صورت عدم تداخل با مسابقات قهرمانی کشور از آن استقبال می کنیم .

احدی بیان کرد: هم چنین قرار است دعوت نامه ای از امارات به ما برسد که در تورنمنت این کشور شرکت کنیم.
صورت شرکت در این مسابقات تمام هزینه ها بر عهده مسئول برگزاری خواهد بود .
تورنمنت بوکس امارات از اول ژانویه برگزار خواهد شد که در صورت مهیا بودن شرایط حتماً در آن شرکت می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تقریباً 10 تا 12 بوکسور بزرگسالان نیاز داریم که با برگزاری مسابقات درون اردویی بهترین ها را درتیم نگه می داریم.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار