سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: برنامه های فشرده ای برای آماده سازی ملی پوشان تا بازی های آسیایی داریم که فدراسیون قول مساعد داده است آنها را عملی کند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان در حال حاضر با حضور 11 مشت زن در حال پیگیری است این مشت زنان بعد از مسابقات قهرمانی کشور جوانان در حالی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند که سنشان از دی ماه به بعد در رده سنی بزرگسالان قرار می گیرد و تمام سعی ما بر این است که ضعف های موجود را ترمیم و مشت زنان را برای مسابقات آماده کنیم.

سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان در مورد تورنمنت میاندوآب بیان کرد: تورنمنت میاندوآب دوم آبان آغاز می شود و اگر تیم های ارمنستان، ترکیه و آذربایجان حضور پیدا کنند ما هم با ملی پوشانمان در آن شرکت مي کنيم.

وي ادامه داد: احسان روزبهانی نیز در تمرینات حضور دارد البته وی مصدوم است و با این آسیب دیدگی تمرینات مشخصی دارد و البته مربیان ما نیز روی عملکرد وی نظارت دارند.

احدی اظهار داشت: مربیان ما نیز روی عملکرد وی نظارت دارند. پس از مسابقات قهرمانی بوکس کشور نیز برترین مشت زنان را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد پیش بینی ها این است که در این مرحله 20 بوکسور به اردو دعوت شوند.

وی در خصوص کادر فنی تیم گفت: کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان متشکل از من – عاشری – امیری و فرجی است. در مورد مربیگری در بدنسازی نیز صحبت هایی با جواد شفیعی داشته ایم و تنها توافقات دستمزد باقی مانده است.

تشریح برنامه های تیم ملی از زبان احدی

احدی در خصوص برنامه های تیم ملی بوکس بزرگسالان عنوان کرد: ما تا نیمه اول بهمن فقط در اردوهای داخلی حضور خواهیم داشت. در نیمه دوم همين ماه نیز در مسابقاتي که در مجارستان برگزار می شود، شرکت مي کنيم.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان افزود: اواسط اردیبهشت ماه نیز برنامه های حضور در جام ریاست جمهوری ترکیه را در نظر داریم، در تیرماه نیز اردوی مشترک با داغستانی ها را در دستور کار داریم، بعد از آن نیز اردوهایی در اوایل مرداد در نظر است تا در نهايت 20 شهربور آماده حضور در بازی های آسیایی که هدف اصلی مان است، باشيم. 

وی تاکید کرد: در جلسه ای که با حضور کادر فنی تيم و اعضای محترم فدراسیون برگزار شد ما برنامه های خود را ارائه کردیم و فدراسیون نیز قول داد که به شرط نتیجه گیری برنامه های ما را تا حداقل 90 درصد عملی کند.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار