حجت الاسلام والمسلمین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین طاوسی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

امام جمعه ایرانشهر در این دیدار گفت: ایرانشهر به تعبیر مقام معظم رهبری مرکز فرهنگی، جغرافیایی و سیاسی بلوچستان است. شهر ایرانشهر در مسیر جاده ترانزیتی چابهار است و در واقع می توان گفت این شهر در چهار راه اقتصادی شمال و شمال شرقی وشمال غربی وجنوب کشور قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طاوسی گفت: عمده‌ترین شیوه‌های معیشتی مردمان ایرانشهر کشاورزی، دامداری، تجارت و صیادی و صنایع دستی است. ایرانشهر قلب تپنده بلوچستان است شهرستان ایرانشهر در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان از نظر آب های زیر زمینی و سطحی از وضعیت بهتری برخوردار بوده و در حال حاضر عمده منابع تامین آب شهرستان, رود خانه‌های فصلی و دائمی دامن و رودخانه بمپور است.

وی ادامه داد: درشهر ایرانشهر بیشترین جمعیت را جوانان به خود اختصاص دادند برای این جمعیت جوانان توان مند و با استعداد که در عرصه های فرهنگی ، هنری ، ورزشی در سطح ملی موفقیت‌های بسیاری داشته‌اند.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر فشارهای سیاسی و اقتصادی مردم ایرانشهر در تاریخ را دلیل محروم ماندن این منطقه می‌داند و می‌گوید: شهرستان ولایت به خاطر دفاع از مرجعیت و ولایت غضب ، خشم رژیم طاغوت را به جان خرید و محرومیتی وصف ناشدنی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
أحسنت
آخرین اخبار