دکتر روحاني در ديدار با جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

جانبازان و ايثارگران الگويي والا براي ملت ايران هستند/ هشت سال دفاع مقدس سد محکمي در برابر زياده‌خواهي‌هاي مستکبران بود

رييس جمهوري اسلامي ايران همزمان با ايام عيد سعيد غدير خم با حضور در منزل حسين فياض جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس در فضايي صميمانه و معنوي با وي و خانواده اين جانباز گرانقدر ديدار کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، "حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني" رييس جمهوري اسلامي ايران همزمان با ايام عيد سعيد غدير خم با حضور در منزل حسين فياض جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس در فضايي صميمانه و معنوي با وي و خانواده اين جانباز گرانقدر ديدار کرد.

دکتر روحاني در اين ديدار با تجليل از ايثارگري هاي شهدا، جانبازان و خانواده هاي آنان گفت: اجر عمل ايثارگران در نيت‌هاي پاک آنان است؛ ايثارگراني که در دوران 8 سال دفاع مقدس به جبهه‌ها رفته و از کشور دفاع کردند، براي خدا وحمايت از اسلام در برابر کساني بود که مي‌خواستند در مقابل اين ملت و آرمانهاي آن بايستند.

دکتر روحاني افزود: ايثارگران در آن ايام سخت، امام(ره) و انقلاب را تنها نگذاشتند و با حضور خود در صحنه دفاع از کشور کاري بزرگ را به انجام رسانده و پرچم اسلام را برافراشته نگاه داشتند.

رييس جمهور جانبازان و ايثارگران را الگويي والا براي ملت ايران توصيف کرد و اظهار داشت: اگر امروز دشمنان ملت ايران به خود جرأت نمي‌دهند تا به منافع و عظمت اين ملت تعدي کنند تنها به پشتوانه ايثار ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهيدان است.

دکتر روحاني ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس سد محکمي براي ملت ايران در برابر زياده‌خواهي‌هاي مستکبران بود.

رييس جمهور خاطرنشان کرد: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره مجاهدت بزرگ امام راحل و فداکاري هاي ايثارگران بوده و امروز نيز ملت ايران در سايه رهنمودها و هدايت هاي مقام معظم رهبري ادامه دهنده آن مسير نوراني هستند. 

دکتر روحاني افزود: اميدوارم دعاي ملت ايران و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و شما جانبازان پشتوانه دولت در جهت رسيدن به اهداف و آرمان‌هاي متعالي خود باشد و همگي در مسيري گام برداريم که مورد رضاي خداوند است.

رييس جمهور همچنين با تبريک ايام عيد سعيد غدير خم ، گفت: ما هر آنچه از خلوص، رادمردي، دستگيري و عبادت در اختيار داريم از اميرالمومنين علي (ع) است که انشاالله بتوانيم در طول عمر خود پيرو راه ايشان باشيم. 

در اين ديدار حسين فياض جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس نيز خاطراتي از نحوه حضور خود در جبهه‌هاي دفاع مقدس و حال و هواي آن ايام بيان کرد.

حسين فياض متولد سال 1343 مي باشد که در دوران دفاع مقدس در عمليات هاي گوناگوني همچون والفجر(4) و والفجر(8) حضوري فعال داشته و در چند مرحله از ناحيه پا، چشم و فک و صورت به فيض جانبازي نائل آمده است. 

در اين ديدار حجت الاسلام شهيدي معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر نهاونديان رييس دفتر رييس جمهور، دکتر آشنا مشاور رييس جمهور و دکتر فريدون، رييس جمهور را همراهي کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۲۲:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
چه جالب نمیدونستم امین فیاض فرزند جانبازه، دمش گرم...
آخرین اخبار