با آغاز دهه ولايت شبكه قرآن و معارف سيما ويژه برنامه‌هايي به‌مناسبت گراميداشت اين دهه به روي آنتن خواهد برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، با آغاز دهه ولايت و در روز عيد قربان ويژه برنامه " عيد آسماني" به صورت زنده از ساعت 9 صبح با اجراي سيد وحيد مرتضوي ميهمان مخاطبان شبكه قرآن و معارف سيما خواهد بود . حجت الاسلام‌و‌المسلمين ابوترابي (نائب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي) و همچنين دكتر يحيي بونو (تازه مسلمان شده فرانسوي) ميهمانان اين برنامه هستند .
 
"هماي ولايت" عنوان برنامه ديگريست كه در گروه معارف و سيره اهل بيت (عليه السلام) اين شبكه توليد شده است و از نجف اشرف به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود . اين برنامه با حضور كارشناسان مذهبي به بيان فضائل اميرالمومنين علي (عليه السلام) خواهد پرداخت. "هماي ولايت"  از شنبه 27 مهر ماه به مدت 7 شب از ساعت 22 به روي آنتن اين شبكه مي‌رود .
 
پخش مجموعه سخنراني آيت الله جوادي آملي با موضوع نهج البلاغه،سخنراني هاي حجج الاسلام‌والمسلمين علوي، فرحزاد، ميرباقري، ماندگاري، الهي، كازروني، طبسي و ديگر كارشناسان مذهبي و پخش دعا و نغمات ويژه اعياد هم از جمله برنامه‌هاي شبكه قرآن و معارف سيما است كه قرار است در دهه ولايت به روي آنتن اين شبكه برود .
 
طرح ختم جمعي قرآن كريم از سوي واحد روابط عمومي و مسابقات پيامكي به همت شوراي معارف سيما و واحد پيام نما از عيد قربان تا عيد غدير خم برگزار خواهد شد./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار