مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  
دوشنبه اين هفته تجاوز ایالات متحده به افغانستان دوازدهمين سال سیاه خود را به اتمام رساند، جنگي كه ظاهرا اکثر آمریکایی هاي خسته از جنگ ،آن را به کل فراموش كرده اند ،چرا كه بحران مالي و تعطيلي دولت افکار عمومی آمریکا را به شدت متاثر ساخته است .
پایگاه صهیونیستی دبکا نزدیک به منابع امنیتی رژیم اشغال‌گر قدس، گزارشی را با این مضمون منتشر کرد: رئیس‌جمهور باراک اوباما به نخست‌وزیر نتانیاهو اطلاع داده که دولت وی به زودی تسهیل تدریجی بخش‌هایی از تحریم‌های ضدایرانی را آغاز می‌کند.
رئيس کميسيون تنظيم مقررات هسته اي آمريکا (آژانس ايمني هسته اي) در وبلاگ خود اعلام کرد به علت بحران بودجه کنوني ناشي از اختلاف کاخ سفيد و جمهوري خواهان ، اين آژانس از روز پنجشنبه فعاليت هاي خود را متوقف مي کند.
منابع آگاه در سازمان ملل اعلام کردند که شورای امنیت امروز(پنجشنبه) در خصوص آخرین وضعیت سوریه تشکیل جلسه می‌دهد و الابراهیمی نیز به زودی راهی دمشق خواهد شد.
نايب رييس حزب آزادي وعدالت مصر خواستار سردادن شعار عليه دولت اين كشور در مراسم حج شد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در دیدار با رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و تعدادی دیگر از نمایندگان کنگره آمریکا در واشنگتن، خواستار تشدید تحریم‌ها ضد ایران شد .
نخست وزیر سابق قطر از توافق این کشور با آمریکا برای تجزیه ارتش در کشورهای عربستان و مصر خبر داد تا قطر بتواند جایگزین عربستان شود.
سفير ايران در لبنان در سخناني بار ديگر بر راه حل سوري-سوري براي توقف خشونت ها در اين كشور تاكيد كرد.
نخست وزير ليبي در نشستي خبري پس از ربوده شدن توسط مردان مسلح به تشريح ديدگاه هاي خود در خصوص اوضاع كنوني اين كشور پرداخت.
وزير امور خارجه آمريكا كاهش كمك هاي اين كشور به مصر را به معناي توقف كامل رابطه با اين كشور ندانست.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار