الحيات در گزارشي نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزير رژيم صهيونيستي به رئیس جمهور امریکا گفت: به ایران اعتماد نکن. بزرگترین دروغگو در جهان نخست وزیر رژيم اسرائیل است آنوقت چنین شخصی به اوباما هشدار می دهد به حسن روحانی اعتماد نکن.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نويسنده الحيات نوشت: "البته من به ویژه در کارم آدم ماجراجویی نیستم اما شاید روزی اسناد و منابعی که در دفترم به نامم انتشار می يابد بر سرم فرو ریزد. با این وجود از ریسک کردم و قبل از سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل تحلیلی نوشتم و مقاله ام در روز بعد منتشر شد زیرا من مطمئن بودم که او چه می خواهد بگوید."

"این چنین رئیس یک دولت اشغالگر که فلسطین را اشغال کرده و دارای زراد خانه هسته ای است می خواهد جلوی برنامه هسته ای کشوری را بگیرد که به دنبال سلاح هسته ای نیست."

نتانیاهو بعد از سخنرانی اش چند روز در آمریکا ماند تا بتواند تاییدیه ای برای حرفهایش بگیرد و توانست گوش های شنوایی در کنگره پیدا کند زیرا آنجا کسانی هستند که لابی صهيونيستی آنها را خریده است.

دیدم کسانی که از نتانیاهو استقبال کردند کسی به نام "النا روس لتینن" عضو کنگره بود. او مهاجر یهودی است که ریاست کمیته فرعی خاورمیانه و شمال آفریقا را برعهده دارد. او حتی زمانی که نخست وزیر رژيم صهيونيستي شخص جنایتکاری به نام نتانیاهو است نماینده اسرائیل در کنگره بود. همه از سفیر جدید اسرائیل در ایالات متحده استقبال کردند، او آمریکایی دیگری است که به اسرائیل مهاجرت کرده و اصليت او فلوریدايي است، همان جایی که "روس لتینن" ساکن آن است.

در ادامه اين گزارش آمده است: "اگر نتانیاهو دروغگو نباشد واقعا بي شرم است که ایران رامتهم به حمایت از ترور می کند. رژيم اسرائیل از سال 2007 پنج دانشمند هسته ای ایران را ترور کرده است و این چنین است که نخست وزیر یک رژیم تروریستی دولتی مثل ایران را متهم به ترور می کند!!"

نويسنده الحيات درادامه نوشت: "در اینجا از ایران می خواهم که اگر به دنبال بهبود روابط با آمریکا است، روابط خود را با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز بهبود بخشد به ویژه امارات عربی که در دوره گذشته روابطش با ایران تیره شده است. این به نفع آقای روحانی است."
اين را مي گویم زیرا لابی اسرائیل و لیکود آمریکا و محافظه کارهای جدید و دیگر اصحاب شر و جنگ این فکر را رواج دادند که کشورهای خلیج فارس در سنگر واحدی با اسرائیل علیه ایران قرار دارند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار