حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی اخوان المسلمین اردن به علت تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحیت در قدس اشغالی تعلیق روابط این کشور را با این رژیم خواستار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه الحیات: حزب جبهه عمل اسلامی اردن از دولت این کشور خواست موضع قاطعانه ای در برابر تجاوزات پی درپی اسرائیل به مقدسات اسلامی و مسیحی در بیت المقدس اتخاذ کند و روابط خود را با این رژیم به حال تعلیق در آورد.

این حزب در بیانیه ای آورده است از دولت می خواهیم موضع قاطعانه و سرسختانه ای در برابر ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحیت در قدس اتخاذ کند.

در این بیانیه همچنین آمده است محکومیت ها و درخواست های دولت اردن، با بی اعتنایی رژیم صهیونیستی و جامعه بین الملل روبرو شده است.

جبهه عمل اسلامی در این بیانیه اعلام کرد تعلیق روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی حداقل کاری است که ممکن است این رژیم به آن توجه کند.

این روزنامه نوشت: شاخه سیاسی اخوان المسلمین اردن همچنین محاصره مردم فلسطین در نوار غزه از طریق تخریب تونل ها و بسته شدن گذرگاه مرزی رفح با مصر را محکوم کرد.

این منبع در پایان افزود: پارلمان اردن در ماه مه گذشته در اعتراض به تجاوزات این رژیم به مسجد الاقصی با اکثریت آرا رای به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور داده بود اما دولت اردن از انجام این کار صرفنظر کرد.
برچسب ها: اسرائیل ، اخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار