نخست وزير رژيم صهيونيستي در اظهاراتي خواستار پيوستن كشورهاي عربي به ائتلاف ضد ايراني شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از راديو رژيم صهيونيستي:"بنيامين نتانياهو" در مصاحبه با شبکه آمريكايي NBC مدعي شد: فرصتي تاريخي بوجود آمده است كه اين اجازه را به كشورهاي عربي مي دهد كه با همكاري با اسرائيل در جهت تحقق امنيت منطقه اي، ثبات و صلح در سايه تهديد ايران اقدام كنند.

ابتدا مجري شبکه گفت بنيامين نتانياهو نخست وزير اسراييل چند روز است که به دنيا هشدار مي دهد رئيس جمهور جديد ايران با اظهارات ظاهراً صادقانه و سازش گرايانه خود درباره برنامه هسته اي اين کشور، غيرقابل اعتماد است.
 
نتانياهو در اين مصاحبه اختصاصي گفت: همه مي دانند که ايران به دنبال نابود کردن اسراييل است. اما اين کشور سخنگوي خوبي دارد.

نتانياهو در پاسخ به اين سؤال که آيا احتمال نمي دهيد که در بيان خطرها مبالغه کرده و با منزوي کردن اسراييل از ساير دنيا که خواستار گشايش ديپلماتيک است، به اسراييل لطمه زده باشيد، گفت: « نه، من به دنبال راهکار سياسي هستم، اما راهکاري که واقعاً به برچيده شدن برنامه هسته اي ايران بينجامد. 

خبرنگار ان بي سي گفت: پس چرا حسن روحاني را محک نمي زنيد؟

نتانياهو پاسخ داد: خب، ما الان نيز داريم همين کار را مي کنيم و تصور مي کنم مسئله مهم، نه گفته هاي روحاني، بلکه اين است که آيا به برچيده شدن کامل برنامه هسته اي ايران دست خواهيم يافت يا خير.

خبرنگار ان بي سي گفت روحاني مي گويد در انتخابات آزاد پيروز شده است و اختيارات لازم را براي اعتدال دارد. پس چرا به اين مرد، يک فرصت ندهيم؟ 

نتانياهو مدعي شد:  اطمينان دارم که آنها آماده تغيير هستند، اما مردم ايران حق انتخاب ندارند. 

نتانياهو همچنين گفت تمايل دارد به ديپلماسي فرصت دهد، مشروط بر اينکه آمريکا نيز فشارها را بر ايران حفظ کند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار