رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن آژیر‌های هشدار و پدافند این رژیم به دنبال شلیک ده‌ها راکت از سمت لبنان به سوی فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل از شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین شمالی از جمله صفد و اطراف آن خبر دادند. روزنامه اسرائیل هیوم نوشت که حجم موشک‌ها و راکت‌های شلیک شده زیاد است.

 شبکه المیادین لبنان گزارش دادند که بیش از ۴۰ موشک در دو نوبت به صورت گسترده به سمت الجلیل اشغالی شلیک شده است. مناطق مذکور پیش از این نیز هدف حملات موشکی و راکتی و نیز پهپادی حزب الله قرار گرفته بوده است.

حزب‌الله از ۲ عملیات تلافی‌جویانه خبر داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به النبطیه و برخی منازل مسکونی جنوب لبنان، دو عملیات، یکی راکتی و دیگری پهپادی انجام داده است که در اثر آن بنا به اذعان صهیونیست‌ها دو نظامی زخمی شده است که حال یکی بسیار وخیم است.

 ساعتی بعد از انتشار گزارش حمله موشکی و راکتی از سمت لبنان به سوی اراضی اشغالی فلسطین، حزب الله ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، از عملیات پهپادی دیگری علیه نظامیان رژیم اسرائیل خبر داد که منجر به زخمی شدن چند نظامی شده است.

حزب الله لبنان امروز شنبه بعد از ظهر در بیانیه اول خود اعلام کرد که این جنبش در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و در راستای پشتیبانی از مقاومت آنها و نیز در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به روستا‌های جنوبی لبنان به ویژه خانه‌های مسکونی در شهرک الکفور، شهرک صهیونیست نشین «اییلیت هشاحر» را برای اولین بار با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه خانه‌ای در منطقه النبطیه لبنان را هدف قرار دادند که در اثر آن ۱۰ تن از خانواده ۱۲ نفره سوری به شهادت رسیدند. ارتش اسرائیل مدعی شده بود که انبار مهمات حزب الله را زده است.

حزب الله لبنان طی بیانیه دیگر نیز اعلام کرد که قبل از ظهر امروز در واکنش به حملات رژیم اسرائیل، رزمندگانش موضع استقرار نظامیان صهیونیست در سایت نظامی المرج را با دو پهپاد انتحاری هدف قرار داده‌اند که در اثر آن شماری از صهیونیست‌ها زخمی و یا کشته شده‌اند.

زخمی شده‌های صهیونیست‌ها نظامی هستند

دقایقی بعد از بیانیه حزب الله لبنان، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که دو تن از نظامیان این رژیم در اثر انفجار پهپاد انتحاری حزب الله در مسعاف عام در شمال فلسطین اشغالی شده است. رسانه‌های رژیم اسرائیل در خبر اولیه گفته بودند زخمی‌ها غیرنظامی هستند.

اما سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل از وخامت حال یک نظامی و زخمی شدن یکی از این دو نفر در پی حمله پهپادی صبح امروز حزب‌الله خبر داد و رسانه‌های عبری متعاقبا از انتقال آن به بیمارستان خبر دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم اسرائیل از قطع شدن برق برخی از شهر‌ها ماننده صفد بعد از حمله حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (حمله با کاتیوشا) خبر می‌دهند.

حادثه تلخ برای صهیونیست‌ها در غزه

 در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم اسرائیل از دقایقی پیش گزارش می‌دهند که حادثه سختی برای این رژیم در نوار غزه رخ داده است. هنوز جزئیات این حادثه مشخص نیست ولی احتمال می‌رود رژیم اسرائیل تلفات بیشتری داده باشد.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
آمریکا سر مار است ناچارا مقاومت باید با آمریکا مقابله کند مگر اینکه آمریکا روش خود را تغییر دهد. این آمریکاست که اسرائیل را به تسلیحات پیشرفته مجهز کرده و همچنان مجهز می‌کند و بعد می‌گوید شما خویشتنداری کنید و بگذارید اسرائیل دست برتر را داشته باشد.
آخرین اخبار