مدیر اعتبار بخشی و نظارت بر بیمارستان های کشور گفت: در بیمارستان های کشور کمبود متخصص نداریم، بلکه مشکل اصلی ما پراکندگی نیروهای انسانی در سراسر کشور است.

سجاد رضوی، مدیر اعتبار بخشی و نظارت بیمارستان های کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در بیمارستان ها از نظر نیروی پرستاری کمبود داریم، افزود: در برخی از رشته ها در بیمارستان های ساخته شده کمبود متخصص داریم، لذا در هنگامی که بیمارستان جدیدی قرار است احداث و فعال شود قطعا می طلبد که به نیروی انسانی نیز توجه داشته باشیم و جذب شود وگرنه نمی توانند بدون نیروی انسانی بیمارستان راه اندازی کرد.

 رضوی با بیان اینکه کمبود متخصص در بیمارستان های کشور زیاد نیست بلکه مشکل پراکندگی نیروهای متخصص در استان های کشور است، اظهار داشت: در برخی از استان ها تمرکز و انباشت متخصصان را داریم و به  تبع آن در برخی از استان ها متخصص های کمی وجود دارد، لذا وزارت بهداشت باید سیاستگذاری انجام دهد و بتواند با تامین منابع مالی نسبت به جذب نیروی متخصص در مناطق محروم اقدام کنند.

 رضوی مشکل دیگر بیمارستان ها را مشکلات مالی متخصصان دانست و گفت: مشکل مالی متخصصان بر طرف شود می توان در  استان ها  آن ها را جذب کنیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار