تا آخر روز سوم 5 هزار و 950 بیمار از اهالی مناطق محروم رستاق در شهرستان داراب از خدمات درمانی اردوی جهادی 4 روزه برگزار شده در منطقه، بهره مند شدند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان، خدمات درمانی تخصصی در قالب بیمارستان صحرایی از 27 شهریور جاری در منطقه رستاق مستقر شده است که طی سه روز اول برگزاری این اردوی جهادی 5 هزار و 950 بیمار خدمات درمانی دریافت کرده اند .

دکتر محمدهادی ایمانیه افزود: در این سه روز از مجموع 5 هزار و 950 بیمار ، 2 هزار و 420 نفر توسط پزشکان متخصص از جمله کودکان، ارتوپد، زنان و زایمان، جراحی عمومی و چشم پزشک مورد معاینه قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: این اردوی جهادی تا 31 شهریور ادامه دارد و تاکنون مورد استقبال قابل توجه مردم قرار گرفته و حتی اهالی شهرستان های مجاور هم برای دریافت خدمات به بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه مراجعه کرده اند.

دکتر ایمانیه بیان کرد: از حدود 3 هفته پیش ،نیروهای فعال در شبکه بهداشت و درمان داراب اقدام به بیماریابی در منطقه کرده بودند و بر اساس آن تخصص های مورد نیاز به منطقه اعزام شده است .

وی گفت: تاکنون هر روزی که از آغاز به کار بیمارستان صحرایی در منطقه گذشته است به تعداد بیماران مراجعه کننده افزوده شده به گونه ای که در روز اول یک هزار و 500 نفر ، روز دوم یک هزار و 750نفر و در روز سوم 2 هزار و 700 نفر خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کرده اند .

دکتر ایمانیه تصریح کرد: بیمارانی که نیاز به پی گیری های درمانی دارند به بیمارستان داراب و در صورت نیاز شیراز ارجاع داده می شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار