شبکه المنار از موفقیت های چشمگیر ارتش سوریه در لاذقیه وغوطه شرقی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه عملیات نظامی خود را برای بازپس گیری مناطق و روستاهای حومه لاذقیه که افراد مسلح با ورود به آنها به ارتکاب جنایت بر ضد اهالی پرداختند آغاز کردند.
سومر حاتم خبرنگار این شبکه در گزارشی از حومه لاذقیه با اشاره به این که افراد مسلح برخی مناطق را در حومه لاذقیه به تصرف خود در آورده اند افزود ارتش برای بازپس گیری مناطق از دست رفته نیروها و تجهیزات خود را راهی این مناطق کرد.
سومر حاتم در ادامه گفت نیروهای ارتش در عملیات خود در این مناطق از سلاح های سنگین و نیروهای پیاده استفاده می کنند.
نیروهای شرکت کننده در این عملیات ضمن تاکید بر روحیه قوی خود تاکید کردند به زودی این مناطق را از دست افراد مسلح آزاد می کنند.
ارتش سوریه از سوی دیگر به عملیات خود در غوطه شرقی در ریف دمشق ادامه می دهد. در جریان درگیری های شدیدی که در این منطقه ادامه دارد نیروهای ارتش برخی مناطق را به تصرف خود در آوردند که در نتیجه آن می توانند مواضع افراد مسلح را در منطقه حطیط ترکمان به خوبی هدف حمله قرار دهند. جعفر مهنا خبرنگار این شبکه در گزارشی از غوطه شرقی گفت: نیروهای ارتش سوریه از تاکتیکی استفاده کردند تا بر اساس آن مناطق اطراف غوطه شرقی را به تصرف خود در آورند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: هم اکنون در مناطق اطراف حطیط ترکمان قرار داریم. این منطقه در مجاورت فرودگاه بین المللی دمشق قرار دارد و اهمیت این منطقه نیز به سبب مجاورت با فرودگاه و نیز آسیاب های استراتژیک غزلانیه است که آرد مورد نیاز مناطق جنوبی را تامین می کند.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، غفوطه ، شرقی ، المنار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار