با استفاده از يک آزمايش شما مي توانيد تمام اشيا را مثل يک کودک 4 ساله ببينيد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از بخش علم و تکنولوژي خبرگزاري ANSA ايتاليا ، واقعيت مجازي مي تواند بازگشت به کودکي را براي ما هموار کند.

براساس اين گزارش،. مي توانيم زمان را به عقب برگردانيم و مي توانيم اندازه اشيا را مثل يک کودک ببينيم.



گزارش اين مطالعه که از همکاري بين کارشناسان اسپانيايي، آلماني و بريتانيايي، به رهبري مل اسلاتر، از دانشکده روانشناسي دانشگاه بارسلونا متولد شده مجله فرهنگستان علوم ايالات متحده، PNAS ،منتشر شده است .

اين تحقيق بر روي دو گروه از داوطلبان، که همه بزرگسال بودند انجام شد .اعضاي گروه اول 30 نفر مثل يک کودک چهار ساله اختصاص داده بود، در حالي که در گروه دوم 16 نفرقرار داشتند و مينياتوري وجود داشت که در آن ويژگي هاي بزرگسالان بدون تغيير باقي مانده بود، در يک محيط که در آن اشياء بزرگتر بودند غوطه ور شدند .



شرکت کنندگان از هر دو گروه، با استفاده از يک کلاه ايمني قادر به ارائه احساس چند حسي، از نهادهاي مجازي و حرکت و جنبش هاي خود را در زمان واقعي ثبت کنند.

نتيجه آنچه اتفاق افتاد آن بود که اعضاي گروه اول به طور کامل خودشان را در بدن هاي مجازي آراسته ديده و درک آنها از واقعيت "مانند کودکي بود که  در حال حاضر زندگي مي کند و اشياء را با اندازه هايي درست مثل کودکان درک کردند .



گروه دوم، توانايي بيشتري براي به رسميت شناختن اشياء صرف نظر از اندازه آنها، و سازماندهي آنها به دسته هاي مختلف را نشان دادند./س
برچسب ها: مجازی ، واقعیت ، کودک ، آزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار