محمد حسین محمد زاده با اشاره به تصویب منشور توسعه فرهنگ قرآنی با هدف هم افزایی مراکز قرآنی گفت: هم اکنون بالاترین سطح هم افزایی در نهادها و مراکز قرآنی را داریم.

محمد حسین محمد زاده مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان فعالیت های علوم قرآنی در سطح کشور گفت: هم اکنون در بالاترین سطح هم افزایی در نهادها و مراکز قرآنی هستیم و این سطح همچنان رو به افزایش است. 
وی با اشاره به منشور توسعه فرهنگ قرآنی عنوان کرد: یکی از دلایل بحث تصویب منشور توسعه فرهنگ قرآنی ایجاد هم افزایی و افزایش ارتباط میان مراکز قرآنی بود و هم اکنون نسبت به 5 سال گذشته می توان نمره خوبی به میزان فعالیت در علوم قرآنی داد. 
محمد زاده اظهار داشت: هر چند که در سطح خوبی در مقایسه با گذشته هستیم و ظرفیت پذیرش افراد در کشور ما بیش از این حدی است که هم اکنون وجود دارد و امیدواریم بر اساس منشور مصوب توسعه فرهنگی قرآنی هم افزایی های گسترده تری در جهت افزایش بیشتر علوم قرآنی صورت بگیرد. 
مدیر شبکه رادیویی قرآن در رابطه با تاکید برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در شبکه رادیویی قرآنی با توجه به ماه مبارک رمضان برنامه ریزی هایی در جهت پخش 30 روزه ویژه برنامه هایی انجام داده ایم ولی پرداختم به علوم معارف و قرآنی باید در طول سال صورت گیرد ما به همین علت به برنامه هایی در جهت تفسیر، تلاوت و قرآئت در خارج از ماه مبارک رمضان می پردازیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار