درحال حاضر تجهیزات پزشکی در کشورمان از اغلب کشورهای جهان بیشتر است و امروز شاهد هستیم که هر نوع درمان و جراحی در کشور انجام می شود.

سعید کاظمی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاري در حوزه پزشکی داشته ایم که ثمره آن کاهش وابستگی کشورمان به سایر کشورهها در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: اگر در برخی از زمینه ها ی پزشکی هنوز به خودکفایی کامل نرسیده ایم ، اما با قاطعیت می توان گفت که روز به روز بر میزان خودکفایی و عدم وابستگی کشورمان در زمینه های پزشکی افزوده می شود.

کاظمی تصریح کرد: اغلب تجهیزات مورد نیاز برای انجام درمان ها و جراحی ها حتی درمان های بسیار پیشرفته نیز در کشور وجود دارد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تجهیزات پزشکی به ویژه تجهیزات تشخیصی در کشورمان از اغلب کشورهای جهان بیشتر است و امروز شاهد هستیم که هر نوع درمان و جراحی در کشور انجام می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه میزان اعزام بیماران به خارج از کشور برای انجام درمان های مختلف بسیار محدود شده است ، خاطر نشان کرد: درحال حاضر آنقدر در حوزه پزشکی پیشرفت کرده ایم که می توانیم هر نوع درمان و اقدام تشخیصی را حتی بهتر از اغلب کشورهای دیگر در داخل انجام دهیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار