عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیبان این که حکومت اسلامی منزوی نیست گفت: امروز باید با چالشی که دچار آن هستیم دست و پنجه بزنیم؛ هستند کسانی که می گویند راه نجات از این چالش این است که هرچه دشمنان ایران به خصوص آمریکا می گوید را بپذیریم ولی کسی که چنین توصیه ای می کند باید بداند که این موضوع با تعالیم دینی ما نسبتی نداشته و آنچه که ما را پیروز میدان می کند توکل به خدا است نه توکل بر ثدرت های بزرگ شیطانی جهان.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، کامران باقری لنکرانی ،عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در سالن مهران مشهد ضمن تبریک روز مبعث، گفت: اگر با خدا و مردم خدا دوست کشورمان آشتی کنیم می توانیم کشورمان را اداره کنیم؛ که این آشتی با آرمان ها، اعتقادات و مردم خوبمان باشد نه آشتی با دشمنانی که همیشه برای براندازی این نظام و مردم تلاش کرده اند.

باقری لنکرانی با اشاره به انتخابات، گفت: انتخابات یک صحنه مهم در مسیر آینده کشور است؛ دولت های در طول تاریخ ظهور و بروز داشته اند و انقلاب های زیادی در دنیا اتفاق افتاده و از بین رفته اند ولی انقلاب اسلامی ایران که 35 سال از عمرش می گذرد همواره به سمت اهداف خود حرکت می کند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: این اهداف نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود؛ و امید است مردم با حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد ماه حماسه ای مانند 22 بهمن بسازد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در مقطع تاریخی حساسی هستیم و مردم باید حواسشان را جمع کنند و نباید با غفلت و لجاجت باعث رای آوری کسی شویم که با لجاجت و منم منم گفتن‌های خود در خلق حماسه فرصت‌سوزی می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید بترسند از کسانی که برای رسیدن به قدرت و به بهانه سازندگی افرادی در کنار آن ها ثروتمند می شود؛ چرا که این افراد برای رسیدن به مقصد نهایی خود هرگونه فسادی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: بعضی معتقدند در ارتباط بین المللی ما باید به محضر قدرت های بزرگ برویم و هر آنچه آن ها می خواهند را با خواسته آن ها تطبیق بدهیم در حالی که باید بدانیم دنیا به آمریکا و اروپا غربی محدود نمی شود بلکه نیمی از جمعیت جهان در قاره آسیا که 57 کشور اسلامی دارد هست.


برچسب ها: حکومت ، اسلامی ، منزوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.