مدیر برنامه‌ریزی این مجموعه تلویزیونی گفت: با اضافه شدن بازیگران و تیم حرفه‌ای به "نوشدارو‌" فیلمبرداری و کار تا پایان تیر ماه سال جاری تمام می‌شود.

"علیرضا نجف‌زاده" مدیر برنامه‌ریزی سریال "نوشدارو‌" در خصوص روند فیلمبرداری این اثر مناسبتی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "علی بکائیان‌" دستیار اول کارگردان و من به عنوان بازیگر جلوی دوربین "اردکانی‌" رفتیم.
وی با اشاره به حضور "مجید اخشایی‌" به عنوان آهنگساز و خواننده و "فرشاد گل‌سفیدی" به عنوان مدیر تصویر‌برداری "نوشدارو‌" به تیم پیوستند.


*80درصد از فیلمبرداری "نوشدارو‌" انجام شد

"نجف‌زاده" ادامه داد: 80 درصد از فیلبرداری‌ "نوشدارو‌" پیش رفته و کار تا آخر تیر ماه سال جاری به پایان می رسد.


*آغاز فیلمبرداری لوکیشن‌های خارجی

وی تصریح کرد: سکانسهای‌ داخلی خارج از کشور به زودی در هتل‌های تهران آغاز می‌شود.
"نجف‌زاده" با اشاره به فیلمبرداری بخشهای پایانی "نوشدارو‌" گفت: حدود یک ماه دیگر بخشهای پایانی که سکانسهای‌ مربوط به صحنه‌های جنگ است، در شهرک سینمایی دفاع مقدس گرفته می‌شود.

*با وجود تعدد لوکیشن‌ها کار به خوبی انجام می‌شود

مدیر برنامه ریزی "نوشدارو‌" تصریح کرد: از مهر ماه سال 91 فیلمبرداری "نوشدارو‌" آغاز شده و با توجه به تعدد لوکیشن‌ها در شهرهای "مشهد‌"، "تهران‌"، "عسلویه‌"، "آبادان‌"، "شلمچه‌" و نیز در کشورهای "قبرس‌" و "ترکیه‌" انجام شده است.
این بازیگر ادامه داد: ضبط صحنه‌های جنگ و دکل نفتی در "خلیج‌فارس"، "اراک‌" و "تهران‌" همچنان ادامه دارد.

*نیاز به همکاری وزارت نفت داریم

"نجف‌زاده" با اشاره به نیاز به همکاری وزارت نفت گفت: برای فیلمبرداری دکل‌های نفتی در "خلیج‌فارس" نیاز به همکاری وزارت نفت داریم.

*حضور تیم جدید "نوشدارو‌" 

وی در خصوص حضور افراد جدید در تیم "نوشدارو‌" افزود: به دلیل فشردگی کار و این امر که شاید "نوشدارو‌" در کنداکتور‌ ماه رمضان قرار گیرد به تیم ما، افراد حرفه‌ای بیشتری هم اضافه شدند.
شایان ذکر است؛، "جواد اردکانی‌" نویسنده و کارگردان، "علی لدنی‌" تهیه‌کننده، "علیرضا نجف‌زاده" مدیر ‌برنامه‌ریزی، "جواد حسینی‌" برنامه‌ریز، "فرشاد گل سفیدی‌" مدیر تصویر‌برداری، "علی بکائیان‌" دستیار اول کارگردان، "جعفر نامنی‌" دستیار دوم کارگردان، "نبی‌اسد" مدیر تولید بخش نظامی، "اصلان‌ مرتضایی‌" مدیر تولید، "شاپور دلدار لنگرودی‌" جانشین تولید، "بابک رضا‌خانی" تدوین‌گر، این مجموعه هستند.
گفتنی است؛ "هدایت هاشمی‌"، "رز رضوی‌"، "اصغر همت‌"، "شیوا خسرو‌مهر"، "امیرعلی‌ نبویان‌"، "رضا فیاضی‌"، "سعید داخ‌"، "ساقی عسگری‌"، "سهند‌ جاهد‌"، "سیدجواد طاهری‌" و "مهسا‌ روحبخش‌"، "علی بکائیان‌" و "علیرضا نجف‌زاده" جزء بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
شایان ذکر است؛ مجموعه "نوشدارو‌" محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بود و بدون مشارکت جهاد سازندگی ساخته می‌شود./ي2
برچسب ها: نوشدارو ، سریال ، شبکه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار