شمار زیادی از افراد مسلح تروریست از جمله تعدادی از اعضای جبهه تروریستی النصره وابسته به شبکه القاعده در ریف دمشق ، درعا و حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ نیروهای ارتش سوریه اعضای باندهای تروریستی را در شمال منطقه برزه و مزارع اطراف آن در ریف دمشق تعقیب کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و شماری نیز زخمی شدند . شماری از کشته ها از تک تیراندازان جبهه النصره بودند . همچنین عمر عزیزی از تک تیراندازان گروهک تروریستی موسوم به نوادگان رسول ، حمدان لباد و زیاد محاین از جبهه النصره کشته شدند.

یگانهایی از ارتش سوریه شمار دیگری از تروریستها را در محله برزه به محاصره در آوردند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند .نیروهای ارتش به محل تجمع باندهای مسلح و مهمات و اسلحه آنها در مزارع عالیه در منطقه دوما ، عدرا ، حجیره ، زبدانی ،حرستا ، جوبر و نبک در ریف دمشق یورش بردند و شماری از آنها را کشتند و زخمی کردند.

در درعا نیز نیروهای ارتش به باندههای تروریستی مسلح در محله های درعای بلد ، تل المطوق ، سحم الجولان ، حیط ، نافعه ، شریف ، شجره ، تل المحص ، تقاطع عالیه ، تسیل ، جمله و معربه در ریف درعا یورش بردند که شماری از آنها کشته و زخمی شدند. تعدادی از تروریستها شناسایی شدند و شماری از آنان از اعضای جبهه النصره بودند.

در حلب نیز نیروهای ارتش سوریه حمله باندهای تروریستی را به زندان مرکزی حلب دفع کردند و شمار زیادی از آنها را کشتند و یک سایت موشک انداز و سه دستگاه خودروی حامل سلاح و یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار دوشکا را منهدم کردند .شمار دیگری از تروریستها در لیرمون ، شیخ مقصود ، بستان القصر در شهر حلب کشته شدند و تجهیزات جنگی آنها از جمله یک دستگاه خودروی زرهی منهدم شد .

برچسب ها: درعا ، تروریست ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار