تیم بدمینتون کلوای مازندران با قهرمانی در مسابقات این فصل لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور به عنوان نماینده ایران جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان بدمینتون زنان آسیا را نیز کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،در روز پایانی مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور برای شناخت تیم قهرمان این فصل مسابقات در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم کلوای مازندران با کسب سه پیروزی برابر حریفان مقتدرانه جام قهرمانی این مسابقات را در خانه بالای سر برد.

در این مسابقات تیم های"کلوای مازندران،تختی فارس،گاز تهران و سنگ سالک شاهرود"دوره ای در سالن ورزشی سید رسول حسینی شهرستان ساری با هم رقابت کردند.

شاگردان " آزیتا احمدی" در تیم کلوای این مازندران در این مسابقات در نخستین دیدار تیم سنگ سالک شهارود را 5برصفر شکست داد ودر دومین دیدار 4بر یک از سد تختی فارس گذشت ودر حساس ترین دیدار این مسابقات با نتیجه 3بر 2 تیم گاز تهران را مغلوب کرد.

در پایان مسابقات این فصل لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور تیم کلوای مازندران قهرمان شد وتیم های گاز تهران، سنگ سالک شاهرود وتختی فارس به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

دبیرهیئت بدمینتون مازندران گفت: در پایان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور که اواخر سال گذشته در شیراز برگزارشد، تیم کلوای مازندران با 9 امتیاز صدرنشین شده بود و در دیدار برگشت نیز موفقیت این تیم قابل پیش بینی بود. /ب

برچسب ها: بدمینتون ، کلوا ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.