"امیرحسین رستمی" گفت: من و "هومن برق نورد" در مجموعه "دودکش" یک قالیشویی داریم که اتفاقات بسیاری را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

"امیرحسین رستمی" بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به حضور "لطیفی" در مقام کارگردان و "نیک نژاد" به عنوان نویسنده "دودکش" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: حضور "محمدحسین لطیفی" به عنوان یک کارگردان زبده و متبحر و "برزو نیک نژاد" به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان اشتیاق مرا برای بازی در این سریال صد چندان کرد.
وی با بیان این مطلب که نباید مردم را به هر قیمتی خنداند، ‌تصریح کرد: "دودکش" طنز موقعیت است و ما به عنوان هنرمند قرار نبوده کار خاصی را انجام دهیم تا مردم بخندند.
رستمی ادامه داد: به قدر کافی اتفاقها و ماجراهای "دودکش" قشنگ است و تا اندازه زیادی به لحظات و  زندگی مردم مربوط و نزدیک می شود.
وی افزود: در جاهایی طنز ما تلخ ولی به دور از هرگونه ادا است و مخاطبان از هنرمندان کارهای عجیب و غریبی را نمی بینند.
این بازیگر اظهار داشت: من به همراه برادرم "هومن برق نورد" یک قالیشویی داریم که با رفتن قالی ها و برگشت آنها اتفاقاتی برای ما می افتد.
رستمی با اشاره به حضور "نگار عابدی" اظهار داشت: ما خواهری داریم که "نگار عابدی" ایفاگر نقش آن است که گاهی به همراه همسرش "بهنام تشکر" به دیدار ما می آیند و خالق ماجراهایی می شوند.
بازیگر مجموعه "دختران حوا" با اشاره به بازی "هومن برق نورد" گفت: من و "هومن برق نورد" بیشتر به جای نقش بازی کردن، خودمان را بازی می کنیم و در "دودکش" هم "برق نورد" خیلی شکل خودش بازی کرده است.
وی با اشاره به تفاوت بازی ها تصریح کرد: خوشبختانه تفاوت بازی هنرمندان باعث می شود که خود بازیگران انتخاب کنند که مثل چه کسی باشند.
رستمی خاطر نشان کرد: با پیشنهاد "دودکش" بر سر یک چهارراهی قرار گرفتم ولی به دلیل علاقه ام به "لطیفی"، "دودکش" را برای بازی انتخاب کردم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار