مدیر تولید "دودکش‌" گفت: "لطیفی‌" به عنوان یک کارگردان خوش سبک "دودکش‌" را به اوج می رساند.

"صادق آذین‌" مدیر تولید مجموعه "دودکش‌" با اشاره به چگونگی حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "دودکش‌" با پیش تولید اندک از 20 دی ماه 91 کار خود را شروع کرد و به من اطلاع دادند که باید با زمان کم کار خود را آغاز کنیم.



وی افزود: 10 بهمن 91 کار با زمان بسیار کوتاهی آغاز شد و قرار بود که 28 اردیبهشت 92 نمایش داده شود.
"آذین‌" با اشاره به فیلمبرداری "دودکش‌" و پایان کار تصریح کرد: فیلمبرداری "دودکش‌" تا پایان خرداد زمان می‌برد تا به امید خدا در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما رود.



مدیر تولید "دودکش‌" ادامه داد: بیشتر اتفاقات روز مناسبتها‌ و مشکلات مردم در "دودکش‌" لحاظ شده است و در حال حاضر در دارآباد‌ و در یک قالیشویی‌ ساختگی فیلمبرداری ادامه دارد.
"آذین‌" در خصوص تعدد لوکیشن‌ها اظهار داشت: "دودکش‌" با وجود مدت زمان کم برای فیلمبرداری توانست لوکیشن‌های بسیاری را از آن خود کند که از میان آنها می‌توان به "قلیشویی‌"، "نیروی انتظامی‌"، "مدرسه‌" و "خانه نصرت‌" اشاره کرد.



مدیر تولید "دودکش‌" با اشاره به تبحر لطیفی گفته: "لطیفی‌" کارگردان خوش سبک سینما تلویزیون است و تیمی که دور خود جمع کرده، همگی خوب و حرفه‌ای هستند.
"آذین‌" در خصوص فضای دوست‌داشتنی مجموعه "دودکش‌" ابراز داشت: تجربه 40 ساله من ثابت کرده که هر چه افراد در پشت صحنه با یکدیگر دوست و رفیق باشند انعکاس آن در جلوی دوربین به طور کامل مشخص می شود.



وی با اشاره به صنعت سینما در دنیا تصریح کرد: سینما در دنیا صنعت است ولی در ایران کار به صورت هیئت پیش می رود و به اعتقاد من هر چه این تیم یا هیئت همدل باشند، کار هم جلوه بیشتری پیدا می کند.
این مدیر تولید با اشاره به موفقیت "دودکش‌" افزود: با احترام به همه کارها، "دودکش‌" در ماه مبارک رمضان به درخشش خاصی دست پیدا می کند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار